eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBank zapomniał...proszę o poradę › Bank zapomniał...proszę o poradę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jacek" <sq1dnu@wytnij_to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Bank zapomniał...proszę o poradę
    Date: Tue, 17 Aug 2004 21:33:28 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 32
    Sender: m...@a...pl@193.19.147.10
    Message-ID: <cftmk8$ire$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.19.147.10
    X-Trace: news.onet.pl 1092771272 19310 193.19.147.10 (17 Aug 2004 19:34:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 17 Aug 2004 19:34:32 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:234400
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam
    W skrócie sprawa ma się tak:
    2 czerwca 2004 r. Bank "X" otrzymał na piśmie wypowiedzenie ( pismo o
    likwidacji rachunku firmowego ) wraz z dyspozycją przelania salda na podany
    rachunek w Banku "Y". Według regulaminu miał na to 30 dni wypowiedzenia,
    czyli do dnia 2 lipca całe saldo powinno znaleźć się już na koncie w banku
    "Y". Ku mojemu zdziwieniu tak się nie stało, więc poszedłem tam sprawdzić o
    co chodzi. Po kilku minutach poszukiwania dokumentów, pani w banku "X"
    oświadczyła że faktycznie zaszła pomyłka, ktoś z pracowników podpisał
    likwidację lecz tego nie zrobił, przyznali się do błędu.. Przez cały ten
    okres ( od 2 lipca do 16 sierpnia ) była nadal pobierana prowizja od
    prowadzenia rachunku, to oczywiste... Sprawa oparła się o kierownika, który
    mnie przepraszał i obiecał zwrot pobranej prowizji ( co jest również
    oczywiste ) oraz nakazał pracownikowi natychmiastową realizację przelewu i
    likwidacji rachunku. Jeszcze raz podkreślam, że Bank przyznał się do pomyłki
    a moje pytanie brzmi: Czy wobec zaistniałej sytuacji mogę domagać się
    odszkodowania, zadośćuczynienia od Banku??? Jeśli tak, to proszę o poradę
    jak by było najlepiej sprawę rozegrać, czego mogę się spodziewać?? Czy
    podczas pisania zażalenia do Dyrektora Banku mogę coś zaproponować, czy może
    zwrócić się z zapytaniem co zaoferuje mi Bank??? A może jest jeszcze jakieś
    inne rozwiązanie??? Dodam, że przez tą sytuację miałem trochę problemów i
    tylko dlatego chcę się domagać rekompensaty, na co mogę liczyć???

    Dziękuję z góry

    Pozdrawiam całą grupę

    Jacek ze Szczecina
    GG#1595470
    s...@w...wytnijto.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1