  • Data: 2004-08-17 20:27:15
    Temat: Re: Bank zapomniał...proszę o poradę
    Od: "Jacek" <sq1dnu@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:cftol9$ldh$1@news.onet.pl...
    > zadośćuczynienia - nie
    > odszkodowania - możesz wykazać szkodę?

    Więc tak:
    W banku "Y" miałem zamiar założyć lokatę aby nie ponosić kosztów prowadzenia
    rachunku. Z powodu nie przelania tych pieniędzy, lokata nie była możliwa i
    Bank "Y" pobierał opłatę. Ponadto musiałem dokonać przelewu gotówkowego
    ponieważ pieniędzy na koncie nie było, za który również pobrano większą
    opłatę niż za przelew bezgotówkowy. To że się najeździłem, nawkurzałem i
    wysłuchiwałem pretensji od osób ( współwłaścicieli kasy ) - pomijam... To co
    straciłem postaram się odzyskać, ale czy za to że Bank nie dotrzymał umowy
    nic poza zwrotem kosztów się nie należy??? Jak to wygląda w drugim kierunku
    kiedy to klient popełniłby podobną pomyłkę???

    Jacek