  • 21. Data: 2018-01-08 13:11:33
    Temat: Re: Art. 138 kw a swoboda zawietania umów
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-08 o 12:51, J.F. pisze:

    > Malarze na pewno w wiezieniach potrzebni, do scian, sufitow, podlog ....
    > tylko mozliwe, ze do tej fuchy jest duuuza kolejka :-)

    Z tego co twierdzą fachowcy tam do każdej możliwej pracy jest kolejka.
    Więc pisanie "zagonią do roboty" świadczy o nieznajomości tematu.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2018-01-08 16:02:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Jan 2018 09:20:24 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Ja na przykład nie robię serwisów www, choćby dlatego, że nie
    > umiem, i
    > nie ma prawa mogącego mnie do tego zmusić.

    A ci co umieją i mogą a nie chcą "bo tak". Czy mając podejrzenia, że
    nie chcą bo tenatyka serwisu im światopoglądowo nie odpowiada można
    uciec 138 kw?

    --
    Marek

  • 23. Data: 2018-01-08 16:07:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-08 o 16:02, Marek pisze:

    > A ci co umieją i mogą a nie chcą "bo tak". Czy mając podejrzenia, że nie
    > chcą bo tenatyka serwisu im światopoglądowo nie odpowiada można uciec
    > 138 kw?

    Spróbuj i zdaj relację.

    Ja w swojej branży reguluję to ceną - jak czegoś nie chce zrobić, to
    daję odpowiednio wysoką cenę, jeśli mimo to klient się decyduje, to trudno.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2018-01-08 16:22:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-01-18 o 09:18, Marek pisze:

    > Ok, miewa o usługach komputerowych (zrobienie serwisu www). Pod jakie
    > przepisy szczegółowe to podpada?

    Nie przychodzi ido głowy żaden przepis zobowiązujący kogokolwiek do
    wykonana komuś innemu strony internetowej.

  • 25. Data: 2018-01-08 17:23:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Jan 2018 16:22:47 +0100, Robert Tomasik
    <r...@g...pl> wrote:
    > Nie przychodzi ido głowy żaden przepis zobowiązujący kogokolwiek do
    > wykonana komuś innemu strony internetowej.

    A wydrukowanie ulotek? Drukarz, przypominam.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2018-01-08 23:41:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-01-18 o 17:23, Marek pisze:
    > A wydrukowanie ulotek? Drukarz, przypominam.

    Moim zdaniem nie. Ten przepis jest przykładowo kierowany do sklepu.
    Wchodzisz i kupujesz wskazując leżący na półce towar. Albo drobna
    usługa, typu dorobienie klucza - o ile oczywiście względy techniczne za
    tym nie przemawiają.

    Ulotka, no to tuż mojej ocenie nie przejdzie, ale nie tyle z tego
    powodu, że nie jest to karalne, co że istnieje z tuzin wymówek. Ale już
    w kserokopiarni odmowa powielenia przyniesionego wydruku z ulotką, to na
    dyskutowany tu artykuł z kodeksu wykroczeń mogła by się załapać.

  • 27. Data: 2018-01-13 08:55:02
    Temat: Re: KW-138 a swoboda zawietania umów
    Od: Kviat

    W dniu 2018-01-05 o 22:46, A. Filip pisze:

    > Jak homoseksualiści wywalczyli wolność pochodów i demonstracji
    > to ONR
    > nie skorzystał *też*?

    Nikt się nie czepia tego, że ONR demonstruje.
    Problemem dla normalnych ludzi jest to, o co walczą.
    To o co walczą homoseksualiści nie jest problemem dla normalnych ludzi.

    > Kogo Bóg chce pokarać spełnia jego prośby ;-)

    I dlatego stworzył ONR.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 28. Data: 2018-01-13 16:14:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-13 o 08:55, Kviat pisze:
    > To o co walczą homoseksualiści nie jest problemem dla normalnych ludzi.

    Adopcja dzieci też?

  • 29. Data: 2018-01-13 18:29:20
    Od: Kviat

    W dniu 2018-01-13 o 16:14, z pisze: