  • 21. Data: 2009-06-25 00:18:37
    Temat: Re: Apteka nie chce oddać recepty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    castrol wrote:

    > Ale takie odpisy apteki robia i jest to normalnie funckjonujace w
    > spoleczenstwie. Nie wiem jak wyglada to od strony prawnej.

    Nie wiem gdzie robią. Ja się nie spotkałem.

    > A w aptece musi byc mgr farmacji, ktory np za przypisany lek lekarza
    > moze dac inny, zamiennik.

    Bo taki jest zapis w prawie farmaceutycznym Inaczej nie mógłby.

    > Ale urzedowy odpis wraz z pieczecia apteki nie jest byle czym

    ale nie jest receptą.

  • 22. Data: 2009-06-25 00:20:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości
    > A zrealizowali ta receptę?
    > Zadeklarowali jej zrealizowanie, natomiast fizycznie jej nie
    > zrealizowali.

    Sprzedali jeden lek.

  • 23. Data: 2009-06-26 20:50:46
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "Dominika" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Recepty Ci wydać nie mogą, bo już ją wprowadzili do systemu
    > informatycznego jako zrealizowaną. Jakby nawet Ci wydali, to chyba i tak w
    > innej aptece by się jej zrealizować nie dało, bo każda ma indywidualny
    > numer.
    >
    > Weź od nich na kserokopii recepty oświadczenie, że tego drugiego leku nie
    > wydali i idź do lekarza 1 kontaktu z prośbą, by Ci wystawił drugą receptę
    > na ten drugi lek. Moim zdaniem na tej podstawie spokojnie to może zrobić
    > pozostawiając u siebie w kartotece oryginał takiej kserokopii.

    ciekawe czy wystarczylby paragon.

    btw. mnie w przypadkach 'polowicznych' mozliwosci realizacji grzecznie
    informowano ze 'nie da sie' zrealizowac recepty , albo moga ja zrealizowac
    tylko czesciowo i pozniej juz 'sie nie da' jej odzyskac.
    nastepnym razem pomysl 2x zanim dasz komus swoja recepte, tak samo jest np.
    ze skierowaniami na badania, etc. (skierowanie najlepiej dac PO badaniu,
    przed najlepiej je tylko pokazywac - jak nie zrobia czagos ok, np. wykonaja
    badanie niestarannie to wychodzisz i idziesz gdzie indziej. 'recepta'
    uprawnia ich do refundacji , czyli jest tym samym co waluta - placisz
    lekarzowi z gory za wizyte , a w sklepie z gory za towar? )