  • 1. Data: 2002-03-06 08:40:45
    Temat: Aplikacja R KRK
    Od: Yahoo User <a...@y...com>

    Czesc,

    Wlasnie po raz kolejny stoje przed "egzaminem na aplikacje".
    Mam zamiar zdawac w Krakowie. Nie jest to pierwszy raz i mysl
    na temat ze byc moze nie ostatni to horror. Nie wiem wlasciwie
    czego sie chwycic. Probowalem sie po prostu nauczyc, ale
    niestety w tym przypadku to za malo. Jesli ktos z Panstwa
    posiada jakiechs rady/testy/"lekarstwa", ktos jest po, albo
    przed prosze o skrobniecie do mnie bezposrednio (email) albo
    na news. Ci ktorzy juz skonczyli na pewno sa swietnymi radcami
    i w tej sytuacji znajda cos odpowiedniego.
    Dzieki i milego dnia dla Wszystkich

    Czekam na RE;-)

    Andrzej