    From: Yahoo User <a...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Aplikacja R KRK
    Date: Wed, 06 Mar 2002 09:40:45 +0100

    Czesc,

    Wlasnie po raz kolejny stoje przed "egzaminem na aplikacje".
    Mam zamiar zdawac w Krakowie. Nie jest to pierwszy raz i mysl
    na temat ze byc moze nie ostatni to horror. Nie wiem wlasciwie
    czego sie chwycic. Probowalem sie po prostu nauczyc, ale
    niestety w tym przypadku to za malo. Jesli ktos z Panstwa
    posiada jakiechs rady/testy/"lekarstwa", ktos jest po, albo
    przed prosze o skrobniecie do mnie bezposrednio (email) albo
    na news. Ci ktorzy juz skonczyli na pewno sa swietnymi radcami
    i w tej sytuacji znajda cos odpowiedniego.
    Dzieki i milego dnia dla Wszystkich

    Czekam na RE;-)

    Andrzej