  • 1. Data: 2002-03-06 09:21:08
    Temat: Re: osoba fizyczna a zatrudnienie za granica
    Od: "Piotr Wozniacki" <d...@d...pl>

  • 2. Data: 2002-03-06 12:36:51
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl>

    Użytkownik Piotr Wozniacki <d...@d...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a64mtn$fva$...@n...tpi.pl...

    > zagranicznej,

    Polak? Generalnie tak ale to zalezy co to za dzialalnosc (bo sa
    ograniczenia np. ubezpieczenia)

    Dziwisz sie, ze nie bylo odpowiedzi - sprecyzuj pytanie

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-03-07 08:17:03
    Od: "Piotr Wozniacki" <d...@d...pl>

    "Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > ograniczenia np. ubezpieczenia)
    >
    > Dziwisz sie, ze nie bylo odpowiedzi - sprecyzuj pytanie

    Tak, chodzi o Polaka.
    Kto wtedy wykonuje wszystkie czynnosci wobec US i ZUS - sam zatrudniony?

    Piotr

  • 4. Data: 2002-03-07 08:30:00
    Od: "Piotr Wozniacki" <d...@d...pl>

    > Tak, chodzi o Polaka.
    > Kto wtedy wykonuje wszystkie czynnosci wobec US i ZUS - sam zatrudniony?
    >
    > Piotr

    A wlasnie - i jakie sa w takim przypadku koszy zatrudnienia? Jezeli taka
    firma zgodzi sie placic x, to ile takiej osobie zostanie netto po zaplaceniu
    wszystkiego (oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze to zalezy takze od progu
    podatkowego)

    Bardzo prosze o odpowiedz i z gory dziekuje

    Piotr

  • 5. Data: 2002-03-07 12:38:13
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl>

    Użytkownik Piotr Wozniacki <d...@d...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a6789n$mc9$...@n...tpi.pl...

> [...]
    od progu
    > podatkowego)
    >
    > Bardzo prosze o odpowiedz i z gory dziekuje

    O to zapytaj na pl.soc.prawo.podatki

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-03-07 12:40:11
    Od: "Piotr Skaba" <s...@p...nospam.onet.pl>

    Użytkownik Piotr Wozniacki <d...@d...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a677he$fa2$...@n...tpi.pl...

    > Tak, chodzi o Polaka.
    > Kto wtedy wykonuje wszystkie czynnosci wobec US i ZUS - sam
    zatrudniony?

    Nie czytasz uwaznie, co to za dzialalnosc???
    Jesli zawierasz umowe z jakas firma to chyba ustalacie
    wynagrodzenie i kto oplaca podatki...

    --
    Piotr Skaba
    s...@p...onet.pl