  • 1. Data: 2003-03-25 10:49:54
    Temat: Amatorska Siec Komputerowa
    Od: "aaa aaa" <c...@N...gazeta.pl>

    witam,
    zalozzylismy sobie w bloku siec komputerowa, gdyz nie chcielismy placic
    chorendalnych kwot "podstawionym" firmom naslanym przez szefow spoldzielni.

    Sek w tym ze nie jestem w 100 % pewien czy nie majac osobowosci prawnej (
    jest nas kilkunastu w bloku ) mozemu tworzyc ta siec komputerowa i legalnie
    sami sie rozliczac, czytaj placic jednej osobie ktora podpisala umowe z
    providerem na lacze i ktora oplaca abonament ?

    czy urzedy skarbowe moga sie doczepic czegos ? bo jest to co najmniej dziwne
    jesli tak.

  • 2. Data: 2003-03-25 12:59:25
    Temat: Re: Amatorska Siec Komputerowa
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "aaa aaa" <c...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > providerem na lacze i ktora oplaca abonament ?
    >
    > czy urzedy skarbowe moga sie doczepic czegos ? bo jest to co najmniej

    A dostęp dla Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Policji i innych "służb
    uprawnionych" do prowadzenia działań operacyjnych już zrobiliście?

  • 3. Data: 2003-03-25 22:42:30
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "aaa aaa" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > providerem na lacze i ktora oplaca abonament ?
    >
    > czy urzedy skarbowe moga sie doczepic czegos ? bo jest to co najmniej

    Na rozpowszechnianie sygnału potrzebna jest zgoda.
    Nie pisze o zgodzie spółdzielni, bo to oczywiste ale o zgodzie
    PAR czy czegos podobnego.
    Czyli sieć musi mieć właściciela z osobowościa prawną.
    Reszta to juz jest tylko konsekwencją tego faktu.
    pzdr,
    JarekM

  • 4. Data: 2003-03-28 12:31:21
    Od: "michael" <m...@g...pl>

> [...]
    > providerem na lacze i ktora oplaca abonament ?
    >
    > czy urzedy skarbowe moga sie doczepic czegos ? bo jest to co najmniej

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    proponuje sprawe rozwiazac w nastepujacy sposob: zakladacie sobie
    stowarzyszenie ktore skupia wszyskich ludzi podlaczonych do w/w lacza, nie
    jest to trudne a koszt to smieszne pieniadze... ok 20pln rocznie :) musicie
    takze zalozyc konto w banku na to stowarzyszenie na ktore z kolei bedziecie
    wplacac pieniazki (kazdy swoja czesc) a z tego konta bedziecie oplacac
    lacze... i tak to mniej wiecej wyglada - szczegolowe informacje musicie udac
    sie do prawnika bo ja niestety nim nie jestem ale wiem ze wlasnie w taki
    sposob jest rozwiazanych sporo problemow zwiazanych z podzialem lacza.
    pozdrawiam,
    michael