  • 1. Data: 2003-03-25 08:58:23
    Temat: Przeszkolenie wojskowe absolwentów
    Od: l...@p...onet.pl

    Witam wszystkich grupowiczów.
    Mam pytanie odnośnie przeszkolenia wojskowego absolwentów rocznika 2003. Obronę
    pracy licencjackiej mam 15 kwietnia. Czy mogę złożyć dokumenty na studia
    uzupełniające czy też zostanę powołany do odbycia przeszkolenia wojskowego? Czy
    przeszkolenie jest w tym roku zawieszone (tak jak w poprzednim wszyscy oprócz
    ochotników zostali przeniesieni do rezerwy)?
    Wypowiedzcie się na ten temat.

    Pozdrawiam. Piotr

  • 2. Data: 2003-03-25 09:25:03
    Temat: Re: Przeszkolenie wojskowe absolwentów
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    <l...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    oprócz
    > ochotników zostali przeniesieni do rezerwy)?

    Przeszukaj archiwum parę tygodni wstecz. było na ten temat.
    Wygląda na to, że w tym roku też nie wezmą.

  • 3. Data: 2003-03-25 09:34:29
    Od: l...@p...onet.pl

    > Przeszukaj archiwum parę tygodni wstecz. było na ten temat.
    > Wygląda na to, że w tym roku też nie wezmą.

    Dziękuję bardzo. Już znalazłem.
    Pozdrawiam wiosennie.
    Piotr