  • 1. Data: 2004-09-28 06:07:31
    Temat: Alimenty płacone przez obcą osobę.
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Sąd przyznał mi alimenty od ojca. Od pewnego czasu, niewiedzieć czemu, alimenty
    te wpłaca na moje konto w banku jego partnerka. W operacjach wyraźnie widnieją
    jej dane osobowe. Mieszkają razem, natomiast nie mają ślubu cywilnego ani
    dzieci. Czy jest to zgodne z prawem ? Czy ewentualnie mogę iść do komornika, aby
    ściągnął te należności od mojego ojca, skoro on nie ma potwierdzeń wpłat za dany
    okres ?
    Czy może on użyć za jakiś czas argumentu w sądzie, że należy obniżyć alimenty,
    bo jego nie stać na tak "wysokie" i musi je za niego płacić ta kobieta ?

    Z góry dzięki za odpowiedź,
    Tomek.

  • 2. Data: 2004-09-28 08:19:43
    Temat: Re: Alimenty płacone przez obcą osobę.
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Tomek wrote:
> [...]
    > Czy może on użyć za jakiś czas argumentu w sądzie, że należy obniżyć
    > alimenty, bo jego nie stać na tak "wysokie" i musi je za niego płacić

    powiedz szczerze, a co za roznica kto placi ? pieniazki masz wiec nie ma
    problemu. Oczywiscie rozumiem ze teraz chcesz wyludzic poprostu kase (?)

    Jak ktoregos dnia tej babie odechce sie wplacic siano, to masz braki
    potwierdzenia platnosci przez ojca za poprzednie miesiace wiec dostaniesz z
    nawiazka.
    Co do obnizenia alimentow to nie wiem

    --
    fi5h

  • 3. Data: 2004-09-28 08:42:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > widnieją
    > jej dane osobowe. Mieszkają razem, natomiast nie mają ślubu cywilnego ani

    a skad pewnosc ze to ona placi
    nie przyszlo ci do glowy ze kozystaja wspolnie z jej konta, a wiec robiac
    przelew automatycznie sa tam jej dane?
    moim zdaniem nic nie wskorasz, bo jesli jest tak jak mowie, to on ma kwity
    na to ze jego kasa wplywa na to konto, a od niej dostanie oswiadczenie

    i zastanawiam sie tak jak poprzednik w czym ci to przeszkadza, skoro kase i
    tak masz

  • 4. Data: 2004-09-28 08:47:53
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 28 wrz o godzinie 10:42, na pl.soc.prawo, szerszen napisał(a):

    > i zastanawiam sie tak jak poprzednik w czym ci to przeszkadza, skoro kase i
    > tak masz

    Na pewno chodzi o to:

    Czy nie czytałeś tego w poście pytającego?

    --
    Herbi
    28-09-2004 10:47:45

  • 5. Data: 2004-09-28 08:56:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Czy nie czytałeś tego w poście pytającego?

    czytalem i nie widze zwiazku,
    bo to co on mowi nie ma zadnego znaczenia, to sad osadzi czy jego dochody
    pozwalaja czy nie na placenie takich alimentow
    a do tego musial by miec niskie dochody, wiec nie musial by tak kombinowac,
    albo pracowac na czarno, a wtedy po prostu moglby wogole przestac je placic,
    bo i tak mu nie udowodnia zarobkow

    wiec skoro placi i to w pelnej kwocie, to malo prawdopodobne aby chcial cos
    krecic

  • 6. Data: 2004-09-28 09:01:59
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Herbi wrote:

    > Czy nie czytałeś tego w poście pytającego?

    yym a jaki to ma zwiazek ? ja takze moge dac sasiadowi by placil mi alimenty
    a po 2 miesiacach pojde do sadu i poprosze o ich obnizenie bo ani mnie ani
    sasiada nie stac by je placic.
    To czy obnizyc alimenty czy nie, jest w decyzji sadu w parciu o dochody a
    nie o to czy ktos placi za niego czy nie, tak wiec nie ma to absolutnie
    zadnego znaczenia

    "Czy ewentualnie mogę iść do komornika, aby
    ściągnął te należności od mojego ojca, skoro on nie ma potwierdzeń wpłat za
    dany
    okres ?"

    jak dla mnei to jest wyludzenie a nie troska o to czy ojciec ma z czego
    placic :):)

    --
    fi5h

  • 7. Data: 2004-09-28 10:01:21
    Od: "St.Fun Bat'n" <z...@p...onet.polska_to_piekny_cray>

> [...]

    mojego
    > ojca, skoro on nie ma potwierdzeń wpłat za dany okres ?

    Wzbudzasz we mnie obrzydzenie.

  • 8. Data: 2004-09-28 10:06:26
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    On 2004-09-28 08:07, Tomek wrote:
> [...]

    komornika, aby
    > ściągnął te należności od mojego ojca, skoro on nie ma potwierdzeń wpłat za dany
    Iść możesz, ale nie sądzę żebyś coś osiągnął.
    A potwierdzenie wpłat masz, najlepsze z możliwych - pieniądze na koncie.
    KJ

  • 9. Data: 2004-09-28 12:02:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > dzieci. Czy jest to zgodne z prawem ? Czy ewentualnie mogę iść do komornika, aby
    > ściągnął te należności od mojego ojca, skoro on nie ma potwierdzeń wpłat za dany
    > okres ?

    Jesteś wyjątkowo odrażającym indywiduum.

  • 10. Data: 2004-09-28 18:47:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Zgodnie z prawem cywilnym zobowiązanie może uregulować ktokolwiek. Co
    najwyżej w pewnych wypadkach nabywa prawo zwrotnego dochodzenia roszczeń od
    dłużnika.