    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty płacone przez obcą osobę.
    Date: Tue, 28 Sep 2004 10:42:50 +0200

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1499.00000da8.4158ffa2@newsgate.onet.pl...

    > Sąd przyznał mi alimenty od ojca. Od pewnego czasu, niewiedzieć czemu,
    > alimenty
    > te wpłaca na moje konto w banku jego partnerka. W operacjach wyraźnie
    > widnieją
    > jej dane osobowe. Mieszkają razem, natomiast nie mają ślubu cywilnego ani

    a skad pewnosc ze to ona placi
    nie przyszlo ci do glowy ze kozystaja wspolnie z jej konta, a wiec robiac
    przelew automatycznie sa tam jej dane?
    moim zdaniem nic nie wskorasz, bo jesli jest tak jak mowie, to on ma kwity
    na to ze jego kasa wplywa na to konto, a od niej dostanie oswiadczenie

    i zastanawiam sie tak jak poprzednik w czym ci to przeszkadza, skoro kase i
    tak masz