  • 1. Data: 2004-09-27 22:24:01
    Temat: WKU
    Od: "mac" <m...@...pl>

    Witam!
    Mam pytanie dotyczace zmiany kategorii wojskowej. Otoz w wieku 19 lat
    dostalem kategorie A, teraz mam 20 i cierpie na "zaburzenia
    depresyjno-lekowe" i wymagam dalszego leczenia. Chce zmienic kategorie na D
    lub E. Jak to bedzie wygladalo? Orientuje sie, ze musze zlozyc podanie do
    WKU, ale jakie konkretnie? W moim WKU pani sie nie orientuje i mowi ze nie
    wie :) Czy przebada mnie jakis wojskowy psychiatra? A moze w ramach
    formalnosci wystarczy tylko opinia mojego psychiatry? Slyszalem, ze opinia
    psychiatry jest niepodwazalna...

    Nie mam pojecia jak bedzie wygladala zmiana mojej kategorii wojskowej z
    punktu widzenia formalnego/proceduralnego, czy napewno trzeba ja bedzie
    zmienic czy moze decyzja nalezy do skladu lekarskiego-wojskowego?

    z gory dziekuje za odpowiedzi
    mac

  • 2. Data: 2004-09-27 22:27:04
    Temat: Re: WKU
    Od: "merci" <s...@w...pl>

    a ja dostalem D i chcialbym zmienic na A... mozna? mam 24 lata

  • 3. Data: 2004-09-27 22:46:57
    Od: "mac" <m...@...pl>

    Użytkownik "merci" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a ja dostalem D i chcialbym zmienic na A... mozna? mam 24 lata

    pieknie ale ja sie pytalem o jakiekolwiek podstawy prawne bo nic nie
    znalazlemmmm

    mac