    From: "fi5h" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty płacone przez obcą osobę.
    Date: Tue, 28 Sep 2004 10:19:43 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl

    Tomek wrote:
> [...]
    >
    > Sąd przyznał mi alimenty od ojca. Od pewnego czasu, niewiedzieć
    > czemu, alimenty te wpłaca na moje konto w banku jego partnerka. W
    > operacjach wyraźnie widnieją jej dane osobowe. Mieszkają razem,
    > natomiast nie mają ślubu cywilnego ani dzieci. Czy jest to zgodne z
    > prawem ? Czy ewentualnie mogę iść do komornika, aby ściągnął te
    > należności od mojego ojca, skoro on nie ma potwierdzeń wpłat za dany
    > okres ?
    > Czy może on użyć za jakiś czas argumentu w sądzie, że należy obniżyć
    > alimenty, bo jego nie stać na tak "wysokie" i musi je za niego płacić

    powiedz szczerze, a co za roznica kto placi ? pieniazki masz wiec nie ma
    problemu. Oczywiscie rozumiem ze teraz chcesz wyludzic poprostu kase (?)

    Jak ktoregos dnia tej babie odechce sie wplacic siano, to masz braki
    potwierdzenia platnosci przez ojca za poprzednie miesiace wiec dostaniesz z
    nawiazka.
    Co do obnizenia alimentow to nie wiem

    --
    fi5h