  • 1. Data: 2004-09-28 07:14:14
    Temat: zapłata za wycieczkę - bonami
    Od: "Bodkowswki" <b...@o...pl>

    Witam,

    jakis czas temu zapłaciłem pierwszą ratę za wycieczkę 2-osobowa.
    Jest to wycieczka typu - promocja ( last minutes ).
    W międzyczasie kupiłem odkupiłem bony od innej osoby ( 1 000 zl ).
    Druga ratę zapłaciłem bonami i dopłaciłem w PLN. Wzystko w terminie!
    Oczywiście Pani w biurze podroży przyjęła bony.
    Mam potwierdzenie ( paragony ), że zaplaciłem cała kwotę za wycieczkę.
    I teraz tylko proszę sie dowiadywać o dokładny termin odlotu.
    Po jakimś czasie dostałem informacje: Bony są nie ważne - proszę dopłacić
    1 000 zł.
    Podobno na bonach - był stempel "Nie obowiązuje dla ofert promocyjnych i
    last minutes'.

    Jak to wygląda prawnie ?

    Bodkowski

  • 2. Data: 2004-09-28 08:16:16
    Temat: Re: zapłata za wycieczkę - bonami
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Bodkowswki wrote:
> [...]
    > dopłacić 1 000 zł.
    > Podobno na bonach - był stempel "Nie obowiązuje dla ofert

    pani przyjela bony/zaplate, ty masz dowod platnosci, ja nie widze problemu,
    to ich blad nie Twoj :)

    --
    fi5h

  • 3. Data: 2004-09-28 08:51:25
    Od: "Bodkowswki" <b...@o...pl>

    > pani przyjela bony/zaplate, ty masz dowod platnosci, ja nie widze
    problemu,
    > to ich blad nie Twoj :)

    Też tak twierdzę.
    Dziś się do nich wybieram.
    Na co mogę się powołać? Jakiś konkretny KC?

  • 4. Data: 2004-09-28 09:05:40
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Bodkowswki wrote:

    > Też tak twierdzę.
    > Dziś się do nich wybieram.
    > Na co mogę się powołać? Jakiś konkretny KC?

    hmm nic konkretnego mi nei przychodzi, ale jak by nie patrzec to jest tu
    umowa kupna sprzedazy (a to akurat mam w pamieci :P ) i oni jako sprzedajacy
    sa zobowiazani sprzedac towar/usluge a ty jako kupujacy przyjac i zaplacic.
    Skoro masz potwierdzenie zaplaty to nie widze problemu :) w koncu zaplaciles
    :)
    Skad wiadomo ze ktos sobie bonow nie wezmie i teraz nie probuje wyludzic od
    Ciebie pieniedzy :) skoro masz potiwerdzenie platnosci to oni juz teraz moga
    sie bujac :)

    fi5h

  • 5. Data: 2004-09-28 10:47:52
    Od: "Bodkowswki" <b...@o...pl>

> [...]
    od
    > Ciebie pieniedzy :) skoro masz potiwerdzenie platnosci to oni juz teraz

    Byłem w biurze. Musiałem donieść nowy paszport.
    Pani, która przyjmowala bony, stwierdziła, że musze
    - dopłacić 1 000 zł, a ona wyda nowe duplikaty bonów
    - dopłacić 1 800 zł, wtedy bony mi uzna, ale potraktuje to jako oferte
    katalogowaa - już nie promocyjną
    - ewentulanie zadzwoni do centrali Triady i spyta ile % wartości tych bonów
    mozna uznac do imprezy promocyjnej
    ( np. jeśli 20 %, to miałbym doplacic 800 zl )

    W innym przypadku musi anulować imprezę, bo ona nie będzie dopłacać za
    imprezę.
    Wylot jest 17 pazdziernika!
    A jak tlumaczy - nie zauważyła nadruku na tych bonach - podczas
    przyjmowania.

    I co Wy na to ?

  • 6. Data: 2004-09-28 12:07:11
    Od: "Galis" <g...@t...pl>

> [...]
    > imprezę.
    > Wylot jest 17 pazdziernika!
    > A jak tlumaczy - nie zauważyła nadruku na tych bonach - podczas

    a ty zauważyłeś nadruk na bonach?

    galis

  • 7. Data: 2004-09-28 12:34:45
    Od: "Bodkowswki" <b...@o...pl>

    > a ty zauważyłeś nadruk na bonach?

    Nie.

  • 8. Data: 2004-09-28 15:25:54
    Od: Rafał M <markii@pocztaWYTNIJ_TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Bodkowswki" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wylot jest 17 pazdziernika!

    Last minute i wylot 17 pazdziernika? ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 9. Data: 2004-09-28 17:37:44
    Od: "Poradnik" <P...@o...pl>

    > Nie.

    Ale to nie ma znaczenia!
    Wazne, że wycieczka jezt zapłacona, transakcja zakonczona. Umoawa
    zakończona.
    To błąd sprzedawcy!

    Porad