  • 21. Data: 2006-01-15 19:01:09
    Temat: Re: Alimenty_egzekucja_pomocy
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dqdp3o$f31$1@opal.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
> [...]
    > >

    > Nie teoria a rzeczywistosc, moze nie do konca to tak wyglada, ale tak
    mniej
    > wiecej jest. Twierdzisz, ze masz racje a uzywasz argumentu
    erystycznego
    > pokroju- "co sluszne jest w teorii nie musi byc sluszne w praktyce." I
    > byloby to sluszne, gdyby nie drobny szczegol, ze jesli ta teoria sie
    nie
    > sprawdzi to zbior hipotez sie nie sprawdzi w praktyce- zatem bedzie to
    nadal
    > zbior hipotez tyle, ze chybionych. Zatem nie wnosi nic do meritum.
    Podobnie
    > zreszta jak stosowanie chwytow erystycznych.

    przetlumacz to na polski i powiedz o co ci z grubsza chodzi

    --
    pozdro
    ape

  • 22. Data: 2006-01-15 19:08:09
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Może dlatego że policja nie służy do egzekucji takich wyroków.

    a ja mysle, ze sluzy :-) masz inne zdanie? prosze o podstawe prawna?
    :-)))
    nalezy jedynie miec sprecyzowane terminy kontaktow.
    ze co? ze policja nie chce asystowac? nie lubia misiaczki sie przemeczac
    :p
    jednak nie ma problemu. w KAZDYM (!) przypadku odmowy nalezy zlozyc
    pismo do zwierzchnika.
    serio skutkuje :-) nie za pierwszym razem, ale skutkuje :-)))))))

    --
    pozdro
    ape

  • 23. Data: 2006-01-15 19:55:50
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    Przemek R... napisal(a):

    > najlepiej zaczac od ofert pracy.

    No to jej pomogłeś...echhh
    Pytanie zdaje się było, o to jak wyegzekwować alimenty, a nie jak szukać
    pracy.
    Ania
    --
    ******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
    *************************www.madej.master.pl ************************

  • 24. Data: 2006-01-15 20:11:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > dziwne, ze bez trudu moze zarobic? na plecach, na saksach, na drodze, za
    > piwo ...

    To samo, wyobraz sobie, dotyczy facetów

    HaNkA

  • 25. Data: 2006-01-15 20:11:44
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał
    w wiadomości news:dqea2k$9c6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości

    > To samo, wyobraz sobie, dotyczy facetów

    calkowicie sie z toba zgodze, jesli obie plcie beda jednakowo traktowane
    przez polskie sedziny rodzinnre

    --
    pozdro
    ape

  • 26. Data: 2006-01-15 20:16:53
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > No to jej pomogłeś...echhh
    > Pytanie zdaje się było, o to jak wyegzekwować alimenty, a nie jak
    szukać
    > pracy.

    mysle, ze wlasnie pomogl jej odzyskac wlasciwe wartosci moralne, a nie
    tylko poparcie w wyciu o kase.
    facet przeciez moze sie zarobic na smierc na ochnastu etatach, a
    matka-polka przez 25 godzin na dobe doglada mlodych. a szczegolnie
    doglada, zeby facet tych mlodych nie zobaczyl!

    --
    pozdro
    ape

  • 27. Data: 2006-01-15 21:41:54
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    ape napisal(a):

> [...]
    > matka-polka przez 25 godzin na dobe doglada mlodych. a szczegolnie
    > doglada, zeby facet tych mlodych nie zobaczyl!

    Najprawdopodobniej nie znasz ani jej, ani jego. Skąd więc takie wnioski?
    Ania

  • 28. Data: 2006-01-15 22:20:17
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Najprawdopodobniej nie znasz ani jej, ani jego. Skąd więc takie
    wnioski?

    wystarczy, ze znam stanowisko polskich sedzin rodzinnych.
    btw, znasz kogokolwiek z nich?

    --
    pozdro
    ape

  • 29. Data: 2006-01-16 00:53:30
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    ape napisal(a):

    > Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > nie

    > wnioski?
    >
    > wystarczy, ze znam stanowisko polskich sedzin rodzinnych.
    > btw, znasz kogokolwiek z nich?

    Nie, dlatego nie osądzam.
    Ktoś zadał konkretne pytanie i oczekuje konkretnej odpowiedzi, jeśli nie
    potrafisz pomóc, to po prostu wstrzymaj się od komentarza.

    Ania
    P.S. Do Ani (założycielki wątku: jak Ci juz napisano tylko komornik może tu
    cos wskórać. Pa :)

  • 30. Data: 2006-01-16 07:34:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ape napisał(a):

    > dawno sie nie spotkalem z wieksza ignorancja i bredniami!

    Piszesz rozumiem o panu przemku r

    > po pierwsze polskie sedziny rodzinne (nie mylic z sadem) nie zauwazaja w
    > ogole mozliwosci wychowywania dziecka przez ojca. vide syndrom
    > solidarnosci jajnikow.

    To jest bzdura. I czyste niczym nie uzasadnione stereotypy.
    Myślę że 25 % sędziów w wydziałach rodzinnych sadów I instancji to
    faceci, a w sądach odwoławczych facetów jest jeszcze więcej. Faceci nie
    mają jajników.

    > po drugie: ojciec ma wypruc zyly i placic, a matka daje wychowanie, wiec
    > wara od niej.
    > znam przypadki matki - mekiniarki, a bezrobotnego ojca w wiezieniu.
    > zatem melina najwyzszym dobrem dziecka. o zgrozo, z blogoslawienstwem
    > polskich sedzin rodzinnych!

    A ja znam przypadki wręcz odwrotne. Matka jest OK, a facet pije, bije
    itd. Ale co z tego wynika dla dyskusji ? Nic.

    > swieta racja. dziecku naleza sie pieniadze takze od ojca. ale zadna
    > sedzina sie nie spyta czy moze zarobic.

    Oczywiście, a świastak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."