  • 1. Data: 2002-06-06 10:21:02
    Temat: Ale przekręt 2
    Od: "marcin" <m...@c...pl>

    Właśnie wróciłem z PIP i ich prawnik doradził mi złożenie pozwu do Sądu
    Pracy o uznanie stosunku pracy.
    Jak stwierdził skoro przez cały ten okres pracowałem i są na to dowody to
    mam tak zwany dorozumiany stosunek pracy. Jeżeli mnie zwolnili a jak
    twierdzą przychodziłem do pracy wbrew ich woli to należało wezwać policję i
    usunąć delikwenta z biura. Skoro godzili się przez rok na moją pracę to
    muszą ją uznać tym bardziej że było pobierane wynagrodzenie oraz składane
    wszelkie deklaracje podatkowe i zusowe, jest lista obecności i lista płac.
    Co o tym myślicie drodzy grupowicze ? Może ktoś kiedyś zetknął się z taką
    sprawą ?
    Pozdrawiam i dziękuję

  • 2. Data: 2002-06-06 10:28:43
    Temat: Re: Ale przekręt 2
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "marcin" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Co o tym myślicie drodzy grupowicze ? Może ktoś kiedyś zetknął się z taką
    > sprawą ?

    W sumie powiedział to samo, co ja napisałem (czyli dobrze gada) ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-06-06 11:10:08
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "marcin" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Co o tym myślicie drodzy grupowicze ? Może ktoś kiedyś zetknął się z taką
    > sprawą ?

    Jeszcze jedno mi się przypomniało. Jeżeli miałeś umowę na czas nieokreślony,
    o wypowiedzenie musiało mieć uzasadnienie. Jeżeli jest to likwidacja
    stanowiska (lub zwolnienia grupowe) to należała Ci się odprawa, o którą też
    możesz upomnieć się w sądzie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-06-06 12:49:56
    Od: "Depilator" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > muszą ją uznać tym bardziej że było pobierane wynagrodzenie oraz składane
    > wszelkie deklaracje podatkowe i zusowe, jest lista obecności i lista płac.

    Ale o co Ci chodzi, skoro byłeś ubezpieczony, dostawałeś pięniądze itp to
    chyba wszystko gra? A na pewno nikt o zdrowych zmysłach nie będzie
    kwestionował istnienia umowy o pracę od której odprowadził zaliczki na
    podatek. Toż to nonsens przecie :)

    Pozdrawiam

    Depi.

  • 5. Data: 2002-06-06 15:00:59
    Od: "jacek47k" <j...@i...pl>

    Właśnie mamy do czynienia z prezesem bezczelnym ,zawracającym kijem
    Wisłę,który wbrew dokumentom łże.Do sądu pracy jednak on się nie stawi a
    będzie wysyłał papugę.Sprawa absolutnie do wygrania.Trzeba składać pozew do
    sądu pracy.
    jk.