eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAdwokat wyszedł z sali podczas rozprawy, zastapił go stażysta. › Adwokat wyszedł z sali podczas rozprawy, zastapił go stażysta.
    From: Andrzej <a...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Adwokat wyszedł z sali podczas rozprawy, zastapił go stażysta.
    Date: Tue, 01 Nov 2011 19:03:10 +0100

    Witam,
    Podczas procesu karnego mój pełnomocnik (ja byłem oskarżycielem prywatnym)
    wyszedł z sali, było to podczas przesłuchiwania świadków oskarżonego. Jego
    miejsce zajął stażysta. Nadmieniam, że ani wyjście adwokata ani też
    wejście stażysty nie zostało odnotowane w protokole. Proces ten
    przegrałem, jedyne marne pocieszenie, to że w uzasadnieniu apelacji sąd
    wypowiedział się na temat bierności mojego adwokata (nie mógł być czynny
    skoro go nie było). Ponadto adwokat nie przeprowadził dowodów powołanych
    do sprawy. Cały czas mnie uspakajał, że sprawa jest jasna i wygrana.
    Czy po dwóch latach w tej sytuacji jest podstawa do wznowienia procesu?
    Pozdrawiam.