  • 1. Data: 2011-11-01 18:03:10
    Temat: Adwokat wyszedł z sali podczas rozprawy, zastapił go stażysta.
    Od: Andrzej <a...@v...pl>

    Witam,
    Podczas procesu karnego mój pełnomocnik (ja byłem oskarżycielem prywatnym)
    wyszedł z sali, było to podczas przesłuchiwania świadków oskarżonego. Jego
    miejsce zajął stażysta. Nadmieniam, że ani wyjście adwokata ani też
    wejście stażysty nie zostało odnotowane w protokole. Proces ten
    przegrałem, jedyne marne pocieszenie, to że w uzasadnieniu apelacji sąd
    wypowiedział się na temat bierności mojego adwokata (nie mógł być czynny
    skoro go nie było). Ponadto adwokat nie przeprowadził dowodów powołanych
    do sprawy. Cały czas mnie uspakajał, że sprawa jest jasna i wygrana.
    Czy po dwóch latach w tej sytuacji jest podstawa do wznowienia procesu?
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-11-01 20:41:52
    Od: "Estera Sotecka" <Estera .Sotecka@hotmaiil.com>

    >Czy po dwóch latach w tej sytuacji jest podstawa do wznowienia procesu?

    kiedy zlożyłeś skarge?

    Mecenaska

  • 3. Data: 2011-11-01 20:50:13
    Od: Andrzej <a...@v...pl>

    Dnia 01-11-2011 o 21:41:52 Estera Sotecka <Estera <....@h...com>
    napisał(a):

    > kiedy zlożyłeś skarge?

    Żadnej skargi do tej pory nie składałem. Sprawa zakończyła się dwa lata
    temu prawomocnym wyrokiem...

    --
    Andrzej
    [ROT13 n...@j...cy]

  • 4. Data: 2011-11-01 23:33:22
    Od: Jerzy Dombczak <n...@d...net>

    W dniu 2011-11-01 19:03, Andrzej pisze:
    > Podczas procesu karnego mój pełnomocnik (ja byłem oskarżycielem
    > prywatnym) wyszedł z sali, było to podczas przesłuchiwania świadków
    > oskarżonego.

    A co na to prokurator ?

    Jakas dziwna ta sprawa karna.

  • 5. Data: 2011-11-02 00:20:40
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-02 00:33, Jerzy Dombczak pisze:

    > A co na to prokurator ?
    >

    > Jakas dziwna ta sprawa karna.

    Adwokat był na 99,9% przekupiony.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 6. Data: 2011-11-02 06:25:49
    Od: "SP-SP19 Bravo" <b...@h...com>

    >Żadnej skargi do tej pory nie składałem. Sprawa zakończyła się dwa lata

    a skarga do palestry?

    SP

  • 7. Data: 2011-11-02 07:26:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.11.2011 00:33, Jerzy Dombczak pisze:

    > A co na to prokurator ?
    >

    > Jakas dziwna ta sprawa karna.

    Może z oskarżenia prywatnego.

  • 8. Data: 2011-11-02 12:18:43
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    > Adwokat był na 99,9% przekupiony.

    Ty za to jesteś na 100% po prostu głupia...

  • 9. Data: 2011-11-02 12:43:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/1/2011 7:20 PM, Animka wrote:

    > Adwokat był na 99,9% przekupiony.

    czy jest lekarz na sali?

  • 10. Data: 2011-11-02 17:59:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    W dniu 2011-11-01 19:03, Andrzej pisze:

    > Czy po dwóch latach w tej sytuacji jest podstawa do wznowienia procesu?

    Nie.

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU