  • 1. Data: 2004-12-04 00:11:26
    Temat: Absolutorium a opłaty za studia
    Od: "Adrian" <z...@o...pl>

    Jestem na studiach wieczorowych, w styczniu zamierzam uzyskać absolutorium,
    natomiast nadal bede musiał chodzić na konsultacje w sprawie magisterki.
    Czy UW może pobierać opłatę za ten ostatni semestr letni ? Czy będzie to
    opłata za cały semestr ?
    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2004-12-04 10:52:51
    Temat: Re: Absolutorium a opłaty za studia
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Adrian wrote:

    > natomiast nadal bede musiał chodzić na konsultacje w sprawie magisterki.
    > Czy UW może pobierać opłatę za ten ostatni semestr letni ?

    Moze i bedzie. Bo dlaczego ma nie pobierac?

    Czy będzie to
    > opłata za cały semestr ?

    To zalezy od regulaminu szkoly. Na niektorych nazywa sie to "semestrem
    dyplomowym" i jest platne < "normalny semestr"

    Jacek