  • 1. Data: 2004-12-03 21:28:59
    Temat: rozwiązana umowa a kara...
    Od: "Lori" <l...@p...com>

    Witam, mam takie pytanie,
    Korzystaliśmy z usług magazynowych (środków spożywczych), w umowie był
    paragraf, że firma świadcząca te usługi ma wszelkie zezwolenia (senepidu i
    tym podobne). Umowa została przez nas wypowiedziana kilka miesiacy temu z
    przyczyn ekonomicznych. Teraz okazuje się, że dokumenty które widziałem były
    fałszywe. Czy jest mozliwość teraz domagania się rekomensaty np. w postaci
    korekty faktur Vat tytułem niewywiązywania się z umowy (już rozwiązanej i
    niestety opłaconej w pełnej wysokości), niepełnego wywiązywania się z umowy.
    proszę o info i ew. jakieś linki do paragrafów

    pozdr.

    lori(at)polbox.com

  • 2. Data: 2004-12-03 23:33:29
    Temat: Re: rozwiązana umowa a kara...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Lori" <l...@p...com> napisał w wiadomości

    Możesz złożyć zawiadomienie o przestępstwie. Bowiem sfałszowali dokumenty.
    Ale ponieważ żadnych strat z tego tytułu nie poniosłeś - a przynajmniej nie
    piszesz o tym - to raczej renegocjacja umów czy jakieś tam odszkodowania nie
    wchodzą w rachubę.