  • 1. Data: 2004-12-04 05:20:12
    Temat: Faktura komis ryzyko, akcyza.
    Od: "Markoo" <m...@o...pl>

    Witam
    Na wstepie zaznacze ze gogle jest bardzo skompe w konkretne informacje.

    Chodzi o kupno samochodu w komisie, ( samochod z UE ) wiekszosc komisow
    wystawia na takowy fakture, zapewniaja ze nie trzeba juz palcic akcyzy.

    Czy to prawda ze nie trzeba palcic ? bo do konca nie jestem pewien, nie
    wiadomo na jakiej podstawie jest sie zwolnionym, czy tu nie ma jakiegos
    haczyka ?

    Wedlug znajomej prawniczki ...(ale nie od prawa finansowego itp) na pewno
    nie trzeba byloby by palcic gdyby faktura byla na taka wartkosc do jakiej
    juz odprowadzono akcyze ?

    Reasumujac. Jak kupic by byc na 100% pewniem ze nie ma zagrozenia jakimis
    dodatkowymi oplatami ?

    Za wszelkie przemyslenia dzieki
    Pozdrawiam Markoo

  • 2. Data: 2004-12-04 11:25:57
    Temat: Re: Faktura komis ryzyko, akcyza.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Markoo" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Ja bym zaproponował pl.soc.prawo.podatki - myślę, ze tam prędzej uzyskasz
    pomoc. Tu "ludzie stamtąd" zaglądają z rzadka.

  • 3. Data: 2004-12-05 05:51:32
    Od: "Markoo" <m...@o...pl>

    > Ja bym zaproponował pl.soc.prawo.podatki - myślę, ze tam prędzej uzyskasz
    > pomoc. Tu "ludzie stamtąd" zaglądają z rzadka.

    Tak tez zrobilem i uzyskalem bardzo wyczerpujaca odpowiedz
    Pozdr Markoo