eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAbonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej? › Re: Abonament RTV ( osoba nie yje ) a pismo przysz o.... co dalej?
    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament RTV ( osoba nie yje ) a pismo przysz o.... co dalej?
    Date: Mon, 10 Feb 2014 22:35:11 +0100
    <ld8id3$61h$2@dont-email.me> <52f7f1de$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <52f871c8$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <52f908fd$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
    <52f9128f$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <52f915b7$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldbeba$khu$1@node2.news.atman.pl>
    <52f94001$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>

    On 10.02.2014 22:04, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl> napisał w
    > wiadomości news:ldbeba$khu$1@node2.news.atman.pl...

    > No i podstawę prawną masz biodaj w ustawie o rachunkowości. Przy czym w
    > prywatnej firmie czy w domu, to sobie możesz zrobić protokół z wizyty w
    > toalecie nawet. Ale urząd opiera się na ustawach.

    Co nie zmienia faktu, ze sobie kartke papieru mozna zminic w protokol z
    sikania w toalecie. :D

    Bedzie miec moc prawna? To juz zalezy. Prawda? Jak ktos mi powie
    "udowodnij ze wtedy a wtedy sikales w toalecie" a ja bach - protokol z
    sikania. Miec "protokol" a nie miec nic, to zawsze roznica. W koncu po
    cos ten protokol sporzadzilem. Popelnilem oszustwo? To niech udowodnia,
    ze nie sikalem, tylko sporzadzilem protokol falszywy ;D

    Protokol, notatka sluzbowa, oswiadczenie, nie ma zakazu robienia nawet
    jak nie ma umocowania w ustawach.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l