  • 61. Data: 2014-02-09 13:16:43
    Temat: Re: Abonament RTV - nowa ustawa
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 09.02.2014 11:24, WAM wrote:

    > Powiedz jaki będzie dokładnie zapis w przepisie to go zinterpretujemy.
    > :D

    Nie powiem, bo nie wiem.

    Pewnie sami specjalisci naszej wladziuchny ockna sie dopiero w noweli
    ustawy ;D

    Przeciez to juz norma, robia skok na kase na lewo, a z prawej zaczyna im
    wyciekac tym samym przepisem.

    Teraz skupiaja sie "jak zrobic, by placili wszyscy mieszkancy wiec
    zrobmy tak, zeby kazdy lokal mial TV by default".

    ...i czasopisma :D

    bylo - odbiornik /podpadaly samochody/

    bedzie - lokal /samochody lokalami nie sa/

    w sumie czekam z niecierpliwoscia jak beda poprawiac ;D

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 62. Data: 2014-02-09 18:48:17
    Temat: Re: Abonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-09 09:08, qwerty pisze:

    > Obecnie telewizory tak naprawdę to komputery.
    Ale ta zgraja biurokratyczna tkwi jeszcze w poprzedniej epoce i
    posługuje się taką nomenklaturą.

    Widział ktoś kiedyś takiego kontrolera? Potrafi odróżnić odbiornik
    telewizyjny od monitora? :-)

  • 63. Data: 2014-02-09 19:44:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hikikomorisan wrote:
    > czy jak wejdzie ta inna oplata od lokalu nie od odbiornika
    >
    > to samochodowe rtv nie bedzie podpadac pod nia? :D
    >
    > pomijam osobowki z radiami, ale sa kampery z calym osprzetem :D

    a kot ich tam wie co wymyślą.

  • 64. Data: 2014-02-09 19:45:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik witek w...@g...pl.invalid ...

    > No a jak nie wpuszczam...?

    spisują protokół, że ich nie wpuściłeś i idą sobie.

  • 65. Data: 2014-02-09 19:47:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hikikomorisan wrote:

    > kurde :D a glownym zadaniem mojego TV jest bycie monitorem komputera :D

    zniszcz gniazdo antenowe tak, żeby telewizor nie nadawał się do
    "natychmiastowego odbioru sygnału" i wyrejestruj telewizor.

    Nie ma przeszkód.

  • 66. Data: 2014-02-09 22:21:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > spisują protokół, że ich nie wpuściłeś i idą sobie.

    Protokół wymaga podstawy prawnej wejścia - a tu bedzie ciężko.

  • 67. Data: 2014-02-10 07:29:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-02-09 22:21, Robert Tomasik pisze:

    > Protokół wymaga podstawy prawnej wejścia - a tu bedzie ciężko.

    Serio? Protokół do akt to sobie chyba ze spaceru zrobić mogą?

  • 68. Data: 2014-02-10 08:10:49
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > a kot ich tam wie co wymyślą.
    A wystarczy wprowadzić kodowanie. Kto zechce oglądać, wykupi abonament. I
    wtedy okaże się, kto tak naprawdę chce oglądać to co proponują.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 69. Data: 2014-02-10 10:18:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-02-10 08:10, WOJO pisze:
    > A wystarczy wprowadzić kodowanie. Kto zechce oglądać, wykupi abonament.
    > I wtedy okaże się, kto tak naprawdę chce oglądać to co proponują.
    > Pozdrawiam.
    > WOJO

    To jest szersze zagadnienie. Tak samo wprowadziłbym kodowanie dla partii
    politycznych ;-)
    W dzisiejszych czasach jak widać sam rozbuchany kapitalizm z
    wypaczeniami się nie sprawdza. Czy w rekach państwa powinna być
    telewizja w której mogą się wypowiadać wszyscy a nie tylko ci co
    zapłacą? moim zdaniem tak.

  • 70. Data: 2014-02-10 18:12:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Serio? Protokół do akt to sobie chyba ze spaceru zrobić mogą?

    Zajrzyj do ustawy.