  • 1. Data: 2005-06-15 09:49:15
    Temat: Re: ABC "domoroslego prawnika"
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Orkan napisał(a):
    > Hej,
    > Gdzie znajde "ABC domoroslego prawnika", moi sasiedzi sie poklucili i wyniku
    > ich dlugotrwalych procesow sadowych doszlo do sprawy o droge konieczna ze
    > tak powiem "w kierunku trzecim" tzn przej moja dzialke i nastepnych
    > sasiadow.
    >
    > Prosz o informacje gdzie znalesc wzory pism procesowych jak rowniez glownych
    > zasad przy postepowaniu (skladania wnioskow, protestow, okresu waznosci
    > opinii...) oraz slownika typowych pojec prawniczych typu: " z ostroznosci
    > procesowej...".

    Kup sobie kc i kpc. Jak to przeczytasz i zrozumiesz to ci wystarczy na
    początek :)

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 2. Data: 2005-06-15 09:52:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Orkan napisał(a):

    > Jest to gdzies na internecie?
    > Pozdr!

    Jest.
    Ale nie czytaj całości :)

  • 3. Data: 2005-06-15 10:06:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Orkan napisał(a):

    > Podaj prosze gdzie to znalesc i czego nie czytac?

    Sam sobie poszukaj.
    Z kodeksu cywilnego przeczytaj art. 145
    Z kodeksu postępowania cywilnego: art. 125-172; 206-309; 367-380;
    394-398; 506-525; 606-608 i 626.

  • 5. Data: 2005-06-15 10:50:48
    Od: "Orkan" <n...@o...pl>

  • 6. Data: 2005-06-15 10:55:27
    Od: "Orkan" <n...@o...pl>

  • 7. Data: 2005-06-15 12:34:28
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "Orkan" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasad przy postepowaniu (skladania wnioskow, protestow, okresu waznosci
    > opinii...) oraz slownika typowych pojec prawniczych typu: " z ostroznosci

    Wyrazenie z ostroznosci procesowej znaczy mniej wiecej to: "sorry, ale
    wczoraj bylem na imprezie, mam kaca giganta i nawet nie zajrzalem do akt,
    wiec o nic mnie nie pytajcie, bo sam nie wiem o co chodzi. Czy ktos na sali
    ma apap?" ;-)

  • 8. Data: 2005-06-16 07:10:49
    Od: "Orkan" <n...@o...pl>

    "Heming" <h...@w...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > wczoraj bylem na imprezie, mam kaca giganta i nawet nie zajrzalem do akt,
    > wiec o nic mnie nie pytajcie, bo sam nie wiem o co chodzi. Czy ktos na

    Jako czlowiek z ulicy wrzucony do sadu, podziwiam z niedowierzaniem humor w
    sadzie ale niestety musz w tym spektaklu uczesniczyc....
    Pozdr!
    Staszek Zieba