  • 1. Data: 2005-06-15 09:17:14
    Temat: wzaory pism procesowych
    Od: "Włodek" <w...@p...onet.pl>

    szukam wzorów pism procesowych do uzyskania droga sadowa paszportu dla mojej
    córki. Niestety mama z która mam rozwód jest gdzieś w Polsce i nie kontaktuje
    sie z dzieckiem. ja mam przysnana opiekę.
    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2005-06-15 13:05:44
    Temat: Re: wzaory pism procesowych
    Od: c...@g...pl (coreczka)

    Włodek napisał(a):

> [...]
    > córki. Niestety mama z która mam rozwód jest gdzieś w Polsce i nie kontaktuje
    > sie z dzieckiem. ja mam przysnana opiekę.

    Witam, Wlodeczku :)

    Ustalmy moze fakty:
    1. Nie masz przyznanej opieki - Sad uznal tylko, ze Gosia ma miejsce
    zamieszkania u ciebie. Sad nie uznal za stosowne ograniczyc wladzy
    rodzicielskiej ani Tobie ani mnie. W 1999 r. zostala zawarta ugoda
    sadowa, okreslajaca
    prawa kazdej ze stron.
    2. Wiedziales, gdzie mieszkalam od 1998 r i wiesz, gdzie mieszkam od
    2002 r do dzis.
    3. Od dwoch lat unikasz kontaktu ze mna - w dodatku nie wykonujesz ugody
    sadowej w cześci dotyczacej moich kontaktow z dzieckiem (zabroniles jej
    nawet
    pisac do mnie na gg).
    4. Paszport dla Gosi wyrabialismy razem w czerwcu w roku 2002. Odebrales
    go i trzymales u siebie w domu. Czyzbys go zgubil?
    5. Jesli nawet nie miales do mnie aktualnego telefonu - wystarczylo
    wyslac list.
    6. Nigdy nie miales ze mna rozwodu, bo nie bylo slubu (ale to szczegol).
    7. Przy okazji - oddales Gosi moje listy?
    8. Pismo procesowe moge ci sama napisac, tylko po co?

    pzdr
    A.

    P.S. Przepraszam wszystkich grupowiczow, ale tego juz dla mnie za
    wiele... Reszte zalatwie na privie, chyba ze ktos z was mi powie, ze
    chce wiklac sie w takie "problemy"....

    P.S. 2. Do Wlodka - jest do mnie adres reply-to - wiec, jesli chcesz
    znac aktualny telefon - napisz na priv - zreszta, znasz rowniez moje gg.
    wystarczylo napisac albo zwyczajnie do mnie przyjechac. Przywoziles
    Gosie przez dwa lata - teraz nie mozesz?
    A.

  • 3. Data: 2005-06-15 13:25:12
    Od: "wlodek" <w...@p...onet.pl>

    witaj