  • 1. Data: 2005-06-15 09:53:05
    Temat: skradziony dowod rejestracyjny a czarne blachy
    Od: "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl>

    Witam

    Skradziono mi dowod rejestracyjny, chciałem aby urzad powiatowy wydal mi
    wtornik, jednak uslyszalem, ze musze zmieniac tablice rejestracyjne na nowe,
    bo jeszcze mam czarne a do nich nie wydaja wtornikow. To prawda? jesli tak
    to rzuccie jakims paragrafem jesli znacie

    Bartłomiej Czerkun
    r...@a...pl
    tel./fax 68/374-39-91
    507029916
    gg 1441667

  • 2. Data: 2005-06-15 17:17:15
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Bartek_1978 w <d8ou56$rj4$1@nemesis.news.tpi.pl> zeznal:
> [...]
    > bo jeszcze mam czarne a do nich nie wydaja wtornikow. To prawda? jesli tak
    > to rzuccie jakims paragrafem jesli znacie

    2 miesace temu wyrabialem nowy dowod rejestracyjny do czarnych blach (brak
    mijesca na pieczatki) i jakos sie dalo :)

    --
    PRACA JEST JAK MEDIA MARKT - POWINNI TEGO ZABRONIC !!!!

  • 3. Data: 2005-06-15 19:52:43
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Bartek_1978 napisał(a):
    musze zmieniac tablice rejestracyjne na nowe,
    > bo jeszcze mam czarne a do nich nie wydaja wtornikow. To prawda?

    Zabrze - identyczna sytuacja - zadnych problemów - zostały czarne

  • 4. Data: 2005-06-16 20:08:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek_1978" <B...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d8ou56$rj4$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    tak
    > to rzuccie jakims paragrafem jesli znacie

    Ja bym odwrócił sytuację. Niech urząd poda podstawę swojego twierdzenia.
    Będziemy się wówczas zastanawiać. Złóż wniosek o wtórnik i niech wydadzą
    decyzje administracyjną odmawiającą.