  • 11. Data: 2017-06-09 15:51:57
    Temat: Re: 400zł dla kogo
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 09 Jun 2017 15:21:11 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Ci drudzy nie oszukują i dają szansę poprawiać kraj w przyszłości...

    Sadurska poprawiła swój kraj już teraz.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 12. Data: 2017-06-09 16:04:39
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 15:32 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > https://youtu.be/M6wRnouGZFQ?t=23

    Czyli uznałeś się za PWNED.

    --
    Trefniś

  • 13. Data: 2017-06-09 16:06:48
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 15:51 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Sadurska poprawiła swój kraj już teraz.

    Nie znam kobiety, Uściślij.

    --
    Trefniś

  • 14. Data: 2017-06-09 16:18:12
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Trefniś napisał(a) :

    > Nie znam kobiety, Uściślij.

    "Te niewielkie pieniądze, które będzie zarabiała pani Małgorzata
    Sadurska to 90 tysięcy złotych"
    Na stanowisku wiceprezesa PZU. Państwowej firmy.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 15. Data: 2017-06-09 16:35:51
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .06.2017 o 16:18 Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > "Te niewielkie pieniądze, które będzie zarabiała pani Małgorzata
    > Sadurska to 90 tysięcy złotych"
    > Na stanowisku wiceprezesa PZU. Państwowej firmy.

    OK dzięki.
    Czy PiS jako pierwszy uznaje, że fachowiec powinien dużo zarabiać?
    :)

    Tu zarobki prezesów SSP:

    http://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/ra
    nking-zarobkow-prezesow-spolek-skarbu,96,0,1745248.h
    tml

    Za Płaczformy zarabiano mniej?

    --
    Trefniś

  • 16. Data: 2017-06-09 17:57:35
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Ja to rozumiem, że nie dla każdego , a tylko dla psześladowanego.
    I dotykamy istoty sprawy:
    kto będzie decydował czy ktoś był czy nie był psześladowany?

    Czy tylko robotnicy?
    To wyjdzie z tego PZPR.

    A dzieci to nie były psześlaowane?
    Z powodu pohodzenia, czy innego?

    A renciści - skoro rencista to w zaszedzie nie robotnik- to oni nie byłi
    pszesladowani? Jak kto .
    Ciekawe, czy Przemyk by sie załapał?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 17. Data: 2017-06-09 20:58:48
    Temat: [OT] 400zł dla kogo
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    Księżniczko! co Miała na myśli pisząc "POPIS"?

  • 18. Data: 2017-06-09 21:48:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Trefniś napisał(a) :

    > OK dzięki.
    > Czy PiS jako pierwszy uznaje, że fachowiec powinien dużo zarabiać?
    > :)

    Tyle że ta pani nie jest fachowcem. Jest z zupełnie innej branży.
    "Teraz k... my"

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 19. Data: 2017-06-09 21:57:15
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Tyle że ta pani nie jest fachowcem. Jest z zupełnie innej
    > branży. "Teraz k... my"

    Który przepis prawa złamało jej mianowanie? Które przepisy prawa
    obowiązujące pod rządami wspaniałego PO zlikwidował wredny PiS
    żeby móc ją mianować?

    To jest grupa pl.soc.PRAWO. Z narzekaniami na to że miało być lepiej a
    wyszło "jak zwykle" to na pl.soc.POLITYKA.

    --
    A. Filip

  • 20. Data: 2017-06-09 23:16:58
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 9 Jun 2017 10:41:41 +0200, w <ohdn09$21v$1@node2.news.atman.pl>, "Danusia"
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Moim zdaniem ustawa ta jest niezgodna z co najmniej czterema artykułami
    > Konstytucji, ale kto ją zaskarży?

    A po co ktokolwiek ma ją skarżyć, skoro TK to organ PiS?