  • 1. Data: 2017-02-14 13:16:44
    Temat: '21-letni mlodociany kierowca'.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak pluć, to z fasonem - no to żeśmy sobie władzuchnę q...a wybrali ;-)

  • 2. Data: 2017-02-14 13:27:14
    Temat: Re: '21-letni mlodociany kierowca'.
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:
    > Jak pluć, to z fasonem - no to żeśmy sobie władzuchnę q...a wybrali ;-)

    http://www.infor.pl/prawo/dziecko-i-prawo/nieletni-i
    -prawo/685751,Kim-jest-mlodociany-w-prawie-karnym.ht
    ml
    > Zgodnie z definicją zawartą w kodeksie karnym, młodociany to sprawca,
    > który w chwili popełnienia czynu zabronionego nie ukończył 21 lat i w
    > czasie orzekania w pierwszej instancji 24 lat. Jest to szczególna
    > kategoria sprawców dorosłych, wyodrębniona jednak i traktowana odmiennie
    > w przepisach prawa karnego niż sprawcy dorośli.

    Napiszesz KOGO/CZEGO się czepiasz *KONKRETNIE*?
    Władza sama napisała tak że wyszło "nie całkiem zgodnie z literą prawa"? :-)

    --
    A. Filip
    Starość nie radość, młodość nie wieczność. (Przysłowie polskie)

  • 3. Data: 2017-02-14 13:35:14
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Właśnie usłyszałem od jakiegoś prokurwatora sprzedającego facjatę w reżimówce
    "młodociany kierowca sejczento".
    Pewnie w wieku Misiewicza gnój jakiś ;-)
    A niewiele starszy od tego drugiego co z aparatem na zębach słitfocie z Antkiem
    robi.

    -----

  • 4. Data: 2017-02-15 08:12:51
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 02/14/2017 09:27 PM, A. Filip wrote:

> [...]
    >
    > Napiszesz KOGO/CZEGO się czepiasz *KONKRETNIE*?
    > Władza sama napisała tak że wyszło "nie całkiem zgodnie z literą prawa"? :-)

    Albo miał 21 lat, albo był młodociany. Zdecydujcie się tam.

    Tomasz Chmielewski
    https://lxadm.com

  • 5. Data: 2017-02-15 08:24:17
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> pisze:

    -prawo/685751,Kim-jest-mlodociany-w-prawie-karnym.ht
    ml

    > Albo miał 21 lat, albo był młodociany. Zdecydujcie się tam.

    Zachodzi możliwość że ma 21 lat ale "nieukończone", np. 20 lat i 11 miesięcy.
    Takie klasyczne pułapki językowe między językiem potocznym a prawniczym :-)

    A _my_ nie możemy zdecydować bo AFAIK data urodzenia kierowcy
    przeciwpancernego seicento nie została publicznie podana.

    --
    A. Filip
    Słodki jest sen tego, kogo bok jest ciepły. (Przysłowie ormiańskie)

  • 6. Data: 2017-02-15 09:56:08
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Tak czy inaczej wśród 20-latków najbliższe wybory mają przePiSdane.
    A można było w pięć minut przyznać się do błędu.

    -----

  • 7. Data: 2017-02-15 11:14:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości
    >Tak czy inaczej wśród 20-latków najbliższe wybory mają przePiSdane.
    >A można było w pięć minut przyznać się do błędu.

    Nie wiadomo, nie wiadomo.
    Moze uznaja, ze to pirat byl, co wolal sluchac radia zamiast syreny,
    moze im bardziej zalezy na 500+, albo na MdM+, albo docenia podwyzke
    plac minimalnych ...

    J.

  • 8. Data: 2017-02-15 20:38:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-02-15 09:56, ąćęłńóśźż wrote:
    > Tak czy inaczej wśród 20-latków najbliższe wybory mają przePiSdane.

    To tak nie działa.