  • 1. Data: 2017-02-11 12:57:23
    Temat: Re: Ochrona i immunitet
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 7 Feb 2017 13:07:26 +0100, J.F. napisał(a):

    Spiesze doniesc, ze sprawa okazala sie rozwojowa
    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,21356950,
    zona-sedziego-roberta-wroblewskiego-zatrzymana-zarzu
    ty-kradziez.html

    Ki czort - za malo adrenaliny czy zemsta Ziobry ?

    J.

  • 2. Data: 2017-02-12 13:13:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-02-17 o 12:57, J.F. pisze:

> [...]
    zona-sedziego-roberta-wroblewskiego-zatrzymana-zarzu
    ty-kradziez.html
    > Ki czort - za malo adrenaliny czy zemsta Ziobry ?

    Moim zdaniem coraz więcej niewiadomych, a coraz mniej konkretów -
    dziennikarze zaczynają bić pianę.

  • 3. Data: 2017-02-12 13:53:01
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W Rumunii około pół miliona osób protestuje, a w Polsce ciągle myslenie, że sprawom
    się łeb ukręci.

    -----

  • 4. Data: 2017-02-13 08:27:21
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2017-02-12 o 13:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > W Rumunii około pół miliona osób protestuje, a w Polsce ciągle myslenie, że sprawom
    się łeb ukręci.

    Jakiej byś rewolucji nie zrobił to i tak u władzy będą cwaniaki dbające
    o własną kieszeń i interesy. Nawet jak się na szczycie trafi jakiś
    idealista patriota dyktator, to i tak na niższych szczeblach będą kraść.

    Sorry za negatywne nastawienie, ale z wiekiem staję się cynikiem (a może
    realistą?).

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-02-13 09:46:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 11-02-17 o 12:57, J.F. pisze:
    zona-sedziego-roberta-wroblewskiego-zatrzymana-zarzu
    ty-kradziez.html

    >Moim zdaniem coraz więcej niewiadomych, a coraz mniej konkretów -
    >dziennikarze zaczynają bić pianę.

    Dziennikarze sobie tego z palca nie wyssali - przynajmniej tak
    zakladam.
    Wiec ich rzecznik prokuratury czy policji tak poinformowal - po czym
    mogli przeklamac.

    Ewentualnie jakis przeciek z MM mieli.

    Jakiejs prowokacji sluzb tez nie wykluczam, ale w tym przypadku to mi
    sie wydaje bardzo malo prawdopodobne.

    J.

  • 6. Data: 2017-02-13 19:53:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-02-17 o 09:46, J.F. pisze:

    zona-sedziego-roberta-wroblewskiego-zatrzymana-zarzu
    ty-kradziez.html
    > Dziennikarze sobie tego z palca nie wyssali - przynajmniej tak
    > zakladam.

    A ja mam właśnie takie podejrzenia

> [...]
    > mogli przeklamac. Ewentualnie jakis przeciek z MM mieli. Jakiejs
    > prowokacji sluzb tez nie wykluczam, ale w tym przypadku to mi sie

    Daj spokój. Dziennikarze po prostu szukają newsa nie sprawdzając i nie
    weryfikując faktów i tyle. Czy w tym wypadku tak jest, to nie wiem.

  • 7. Data: 2017-02-13 23:04:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2017 19:53:32 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Daj spokój. Dziennikarze po prostu szukają newsa nie sprawdzając i nie
    > weryfikując faktów i tyle. Czy w tym wypadku tak jest, to nie wiem.

    Ale jednak szukaja, a nie wymyslaja.
    "raz ukradl, to napiszmy, ze drugi raz z zona" ?
    Toz to gotowy proces o znieslawienie.

    J.