    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 13 Nov 2014 23:50:34 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: 12 listopada dzie? roboczy, punkt odbioru Inpost zamkni?ty

    On Wed, 12 Nov 2014, My wrote:

    > Dzien roboczy sroda 12 listopada. Punkt odbioru Inpost wedlug
    > informacji na awizie oraz drzwiach powinien byc czynny dluzej tj do
    > godziny 18-tej, czyli jedyny dzien kiedy moge odebrac korespondencje
    > sadowa. Dobiegam do drzwi, pani zamyka mi je przed nosem. Jest jeszcze
    > kwadrans do godziny 18-tej. Stukam, pukam, pani gmera w papierach nie
    > podnoszac wzroku. Dzwonie, nie odbiera. Wychodzi blokuje drzwi,
    > ochrona. Nie udaje sie odebrac.

    ...no i tu jest pat.
    W zupełności się zgadzam.
    Właściwe pytanie brzmi: "jakie są konsekwencje takiego postępowania
    prywatnej firmy swiadczącej urzędową usługę publiczną".
    A, żebym nie zapomniał: "i dla kogo" (te konsekwencje).

    Bo że "praktyka praktyczna" jest taka, że pracodawca zapomniał
    iż po zakończeniu obsługiwania kli... petentów (w tym przypadku!)
    trzeba jeszcze jakieś kwitki porozliczać, możemy podejrzewać,
    ale faktu odpowiedzialności pracownika za takie zamknięcie
    to nie powinno umniejszać (podobnie kierowca nie może się
    tłumaczyć "jechałem 120/50 bo szef kazał szybko pojechać").
    A przepisu... pewnie nie ma.

    pzdr, Gotfryd