    Date: Wed, 12 Nov 2014 21:51:38 +0100
    From: Sonn <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 12 listopada dzie? roboczy, punkt odbioru Inpost zamkni?ty

    W dniu 2014-11-12 21:11, My pisze:

    > Dlaczego sadzisz, ze to prowokacja ? Bo Tobie nie przytrafilo sie ? A
    > mnie sie przytrafilo. Musisz koniecznie tego samego doswiadczyc ?

    Inteligentni ludzie nie zaliczają takich problemów bo potrafią się
    zorganizować i wiedząc że jest długi weekend dzwonią np. do sądu i
    pytają czy pracuje w poniedziałek. Ty najwyraźniej jednak zaliczasz się
    do idiotów, czego najlepszym dowodem sa twoje wypociny w następnym
    wykreowanym przez ciebie pieniackim wątku.
    Teraz zapraszam do KF bo nie czerpię przyjemności z czytania postów
    pisanych przez barany

    --
    Sonn