  • 1. Data: 2004-10-15 07:56:39
    Temat: :)
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2340200.html

    proponuje przenieść klauzule wykonalności na posłów, rząd, prezydenta
    ponieważ oni ją przeforsowali i przegłosowali :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2004-10-15 08:48:39
    Temat: Re: :)
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > proponuje przenieść klauzule wykonalności na posłów, rząd, prezydenta
    > ponieważ oni ją przeforsowali i przegłosowali :)

    A ja sie urodzilem w tym szpitalu .. ;-) Coz, obserwujac jak to wszystko
    popada w ruine bylbym zdania, ze nalezaloby wejsc na diety poslow. Gdy
    zaczna zyc za 900 zl brutto na miesiac jak wielu pracownikow tego
    szpitala, to moze uswiadomia sobie jakie jest prawdziwe zycie. Dochodzi
    do takich idiotycznych sytuacji, ze rodziny wywoza chorych do
    Tarnogrodu, Lublina lub Zamoscia, byle nie lezeli oni w szpitalu
    bilgorajskim.