  • 1. Data: 2004-10-15 07:16:39
    Temat: Re: czy mają prawo ?
    Od: "łysy" <v...@p...fm>

    Przedmioty wartościowe odbiera się pensjonariuszowi głównie po to, by coś
    nie zginęło albo nie było pomówienia. Protokół depozytu podpisuje pracownik
    Izby i dostarczający petenta (najczęściej Policjant). Chodzi o to, by jak
    się rano gość obudzi bez obrączki, to nie było pomówienia, ze mu w Izbie
    ktoś ukradł. Obowiązek (nie prawo!) taki wynika z art. 41 ust o wych. w
    trzeźwości i (...).

    Prawo do zatrzymania przedmioty można wywodzić tylko i wyłącznie z ustawy o
    postępowaniu egzekucyjnym w administracji. W art. 164 tej ustawy
    przewidziano, że można zabezpieczyć również ruchomości. Stąd wnoszę, że
    raczej można.

    przecież nie mają prawa mnie okradać, zgadzam się ze mogą zabespieczyc
    podczas pobytu, ale mnie chodzi o to czy mają prawo do nie oddania przy
    wyjściu, mówiąc ze jak "nie zapłacisz to nie dostaniesz"
    czyli nawet jakbym jechał (nie daj Boże) rowerem bądz samochodem to mają mi
    prawo zabrać rower albo samochód za to ze nie zapłaciłem za izbe
    przecież to jest zwykłe złodziejstwo w biały dzień, wg. mnie

    pozdrawiam