  • 1. Data: 2004-10-15 08:15:27
    Temat: odpis wyroku (apelacja)-czy otrzymuje automatycznie?
    Od: "Luiza Groeneveld" <l...@h...com>

    Witam,
    mieszkam w NL i niedawno odbyla sie sprawa w sadzie apelacyjnym zalozona przez
    adwokata w moim imieniu. Niestety z tym adwokatem od czasu do czasu byly
    problemy (usilowal zarobic pieniadze nie wysilajac sie zbytnio).
    Poprosilam go dzisiaj o odpis wyroku z uzasadnieniem, ale poinformowal mnie, ze
    z rozprawy apelacyjnej nie otrzymuje sie go automatycznie i jezeli chce, to on
    go zamowi, ale zwiazane sa z tym koszty. Czy faktycznie tak jest ? Nie znam
    polskiego systemu (pierwszy raz mialam z sadem do czynienia), ale wydaje mi sie
    to troche dziwne.
    Mam ndzieje, ze znajdzie sie na grupie ktos, kto rozwieje moje watpliwosci.

    Pozdrawiam-Luiza.

  • 2. Data: 2004-10-15 11:44:06
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik Luiza Groeneveld <l...@h...com> w poscie
    news:1d72.00000085.416f871e@newsgate.onet.pl napisal, co nastepuje:

    > Witam,
    > mieszkam w NL i niedawno odbyla sie sprawa w

    No coz w PL nie placi sie za odpis wyroku. Wystarczy wniosek o doreczenie.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Rozwiązywanie zadań, pisanie prac.
    www.wszechwiedza.pl

  • 3. Data: 2004-10-15 21:11:27
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Luiza Groeneveld" <l...@h...com>
    napisał w wiadomości news:1d72.00000085.416f871e@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > z rozprawy apelacyjnej nie otrzymuje sie go automatycznie i jezeli
    chce, to on
    > go zamowi, ale zwiazane sa z tym koszty.

    Faktycznie wyrok z uzasadnieniem tylko na wniosek i po uiszczeniu
    niewielkiej oplaty. natomiast pan mecenas najprawdopodobniej miał na
    myśli honorarium za sporzządzenie przez niego wniosku o doręczenie
    wyroku.

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając"
    Sonn: GG 9257880