  • 1. Data: 2003-06-16 14:00:56
    Temat: zwolnienie z podatku
    Od: "MooNTER" <s...@N...z.pl>

    Witam!
    mam takie oto pytanie:
    od lutego br. jestem zatrudniony i zwolniony z podatku w jednej firmie (moje
    zarobki w 2003r. nie przekrocza 2800costam zl) od 11.06.2003 do konca lipca
    pracuje dodatkowo w drugiej firmie, ale tak czy inaczej laczne zarobki nie
    przekrocza 2800costam zl - w 1 firmie - srednio 50zl - 100 zl/m-c, w 2
    firmie przez te 1,5 m-ca zarobie ok 1200 zl. Czy moge starac sie o
    zwolnienie z podatku w 2 firmie??? czy mozna tylko w jednej?? najlepiej jak
    by byla do tego jeszcze jakas podstawa prawna...

    MooNTER
    http://naratunek.vel.pl