  • 1. Data: 2003-06-16 13:13:35
    Temat: Ochrona danych osobowych??
    Od: Ynco <Y...@o...pl>

    Witam raz jeszcze :)

    Mam kolejny problem.
    Mam nieuregulowane rachunku z ERY i juz sciga mnie firma
    windykacyjna, ale....
    Dzwonili oni do mnie do pracy i bylo OK. Ale ostatnio dzwonili
    do mnie do domu i rozmawiali z rodzicami na temat mojego zadluzenia.
    I mam pytanie- czy moga cos takiego robic, przeciez to nie moi
    rodzice maja zadluzenie tylko ja, i nie mialo to wyjsc na jaw, a tu
    zadzwonil facet do domu i dyskutuje z moimi rodzicami.
    Moze cos z tym zrobic??

    Z gory serdeczne podziekowania za pomoc
    Pozdrawiam
    Ynco

  • 2. Data: 2003-06-16 14:33:37
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych??
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Na pieszy rzut oka, to wydaje mi sie, ze najskuteczniejszym sposobem
    zaradzenia bedzie zaplacenie za rachunek. Co do ochrony danych osobowych, to
    raczej opisany przez Ciebie przypadek nie bardzo do sprawy przystaje.
    Ewentualnie moznaby rozwazac próbe scigania windykatorów z powództwa
    cywilnego o naruszenie dobrego imienia, albo co innego, ale to wydaje mi sie
    dosc karkolomne, choc nie niemozliwe.