  • 1. Data: 2007-02-13 06:45:19
    Temat: zwolnienie lekarskie
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Jaki jest czas na dostarczenie zwolnienia lekarskiego

    --
    ALEX Lodzermensch, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
    nekkyousha ]:->

  • 2. Data: 2007-02-13 06:51:11
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    *ALEX Lodzermensch*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > Jaki jest czas na dostarczenie zwolnienia lekarskiego

    do pracodawcy

  • 3. Data: 2007-02-13 11:14:51
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    *ALEX Lodzermensch*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > do pracodawcy

    już nieistotne, poradziłem sobie.

  • 4. Data: 2007-02-13 11:42:17
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    ALEX Lodzermensch <k...@s...us> napisał(a):

    > już nieistotne, poradziłem sobie.

    Nie można było tak od razu?

    --
    JoP

  • 5. Data: 2007-02-13 11:57:36
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    *Jolanta Pers*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > Nie można było tak od razu?

    co od razu ??

  • 6. Data: 2007-02-13 12:46:56
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    ALEX Lodzermensch <k...@s...us> napisał(a):

    > co od razu ??

    Poradzić sobie bez słania na grupę trzech (już czterech) całkowicie zbędnych
    postów.

    --
    JoP

  • 7. Data: 2007-02-13 15:00:49
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    *Jolanta Pers*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > Poradzić sobie bez słania na grupę trzech (już czterech) całkowicie
    > zbędnych postów.

    Po pierwsze nie \Ciebie pytałem, więc bądż łaskawa nie odzywać się.

  • 8. Data: 2007-02-13 15:39:06
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    ALEX Lodzermensch <k...@s...us> napisał(a):

    > Po pierwsze nie \Ciebie pytałem,

    Pytałeś grupę dyskusyjną. Wiesz co to jest grupa dyskusyjna?

    > więc bądż łaskawa nie odzywać się.

    Jaaasne, już pędzę podporządkować się.

    (Do przemyślenia: zastanów się, jak wyglądałaby dowolna grupa dyskusyjna,
    gdyby każdy zadawał wszystkie pytania, jakie mu przychodzą do głowy, także
    takie, na które google znajduje odpowiedź w 0,32 s.)

    --
    JoP

  • 9. Data: 2007-02-13 20:03:43
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    *Jolanta Pers*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

    > Pytałeś grupę dyskusyjną. Wiesz co to jest grupa dyskusyjna?
    jak ja bywałem na grupacch To Ciebie jeszcze na świecie nie było.

  • 10. Data: 2007-02-13 22:09:18
    Od: "zenek" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie można było tak od razu?