  • 1. Data: 2007-02-12 21:38:25
    Temat: Ubezpioeczenie samochodu
    Od: demichu <n...@n...no.pl>

    Witam Wszystkich!

    Wlasciwie chodzi mi odnowienie umowy. Firma Allianz.
    Samochod dawno sprzedany, a oni monituja o dokonanie wplaty na nastepny
    rok.
    Czy moga mnie straszyc (nawet sadem)?? Nie zawiadomilem ich o sprzedazy,
    bo umowa wygasla w trakcie transakcji.
    Czy umowa nie wygasa po roku( okresie ubezpieczenia)?- i wtedy moge
    sobie np. zmienic ubezpieczyciela i nie przejmowac sie Alianzem?

    Z gory wielkie dzieki

    MIchal

  • 2. Data: 2007-02-12 22:07:47
    Temat: Re: Ubezpioeczenie samochodu
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    demichu napisał(a):
> [...]
    > rok.
    > Czy moga mnie straszyc (nawet sadem)?? Nie zawiadomilem ich o sprzedazy,
    To zrob to teraz
    > Czy umowa nie wygasa po roku( okresie ubezpieczenia)?- i wtedy moge
    > sobie np. zmienic ubezpieczyciela i nie przejmowac sie Alianzem?
    Nie, nie wygasa. Jesli skladki byly oplacane w terminie, to z automatu
    sie przedluza
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-02-12 22:21:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, nie wygasa. Jesli skladki byly oplacane w terminie, to z automatu sie
    > przedluza

    Przy czym, jak składki nie zostały zapłacone, to też się przedłuża, tylko
    ubezpieczyciel ma roszczenie o zapłatę tej składki.