  • 11. Data: 2022-09-16 21:08:11
    Temat: Re: złamanie krtani
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jest też to: "W drugiej opinii biegły zaznaczył, że nie da się
    > wykluczyć, że do zgonu przyczyniły się inne również czynniki, co do
    > których obecnie nie mamy wiedzy" - zaznacza zastępca Prokuratora
    > Okręgowego w Przemyślu.

    Czyli zaczyna się robić standardowo:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2022-09-16 21:13:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.09.2022 o 09:05, Wiesiaczek pisze:

    > Powiem więcej: Wszystkie śmierci są spowodowane brakiem krążenia! :)

    Etam - może kogoś walec rozjechać, do wulkanu może wpaść, może wygrać (w
    stanie nieco odaprowanym) zawody w skakaniu wieżą w zwyż na ukraine, w
    końcu jednemu kacapowi wieżyczka od teciaka na łeb spadła.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2022-09-16 22:52:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.09.2022 o 21:13, Shrek pisze:
> [...]
    > (w stanie nieco odaprowanym) zawody w skakaniu wieżą w zwyż na
    > ukraine, w końcu jednemu kacapowi wieżyczka od teciaka na łeb

    Tu chodzi o prawną definicję śmierci. Na chwilę obecną uważa się, że
    pacjent zmarł, jeśli zatrzymało się serce. Tak. Wiem, że można to
    przywrócić, ale nikt nie bada fal mózgowych. Nawet, jeśli gościowi wieża
    czołgu na głowę spadnie, to nadal o zgonie świadczy brak tętna.

    --
    Robert Tomasik

  • 14. Data: 2022-09-17 01:55:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2022-09-16 o 06:14, Shrek pisze:

    > Nie pierdylion tylko dwa - duszenie i rażenie. To że nagle zmarł od
    > śladowej ilości narkotyków to opcja że moneta przy rzucie stanęła na
    > sztorc.

    > Zobaczymy jak będzie tutaj. Na razie wstępnie ustalili, że złamanie
    > krtani było prawdopodobną przyczyną.

    Czyli jakiś lekarz twierdzi, że ze złamaną krtanią można żyć.

    --
    animka

  • 15. Data: 2022-09-17 01:59:10
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > wykluczyć, że do zgonu przyczyniły się inne również czynniki, co do
    > których obecnie nie mamy wiedzy" - zaznacza zastępca Prokuratora

    Takich biegłych ma Polska. Jak nie ma wiedzy to niech wyskoczy w
    podskokach z tego udzielania się w sądach.

    --
    animka

  • 16. Data: 2022-09-17 08:11:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Tu chodzi o prawną definicję śmierci. Na chwilę obecną uważa się, że
    > pacjent zmarł, jeśli zatrzymało się serce.

    Jak zwykle się mylisz. Ani brak tętna nie świadczy o śmierci ani tętno o
    jej braku.

    > Nawet, jeśli gościowi wieża
    > czołgu na głowę spadnie, to nadal o zgonie świadczy brak tętna.

    Raczej słabo bo nie ma jak sprawdzić. Więc taki kacap szredingera.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 17. Data: 2022-09-19 02:11:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-09-16, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Zdarzenie miało miejsce wczoraj, a tak szybko - mimo konsekwentnych reform
    > Mniej niż Zera - sądy jeszcze nie działają.

    Powyzej to było odnośnie Stachowiaka. Jakby zamiast zgniecenia krtani
    miał np. wbity 20cm nóż w poprzek głowy, być moze wierząc tu
    niezmiernie naiwnie, mimo sladów amfy i pastwienia sie taserem, biegli
    podaliby to jako przyczynę śmierci.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2022-09-19 02:13:51
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-09-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Czyli zaczyna się robić standardowo:(

    Może jest tak, że nie każde zgniecenie krtani prowadzi do uduszenia, a
    nawet, że często nie prowadzi?

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2022-09-19 06:47:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może jest tak, że nie każde zgniecenie krtani prowadzi do uduszenia, a
    > nawet, że często nie prowadzi?

    Zapewne. Jest też tak, że nie każde postrzelenie, jebnięcie samochodem
    czy uderzenie czymś twardym w głowę kończy się śmiercią. Ale jak ktoś
    wcześniej żyje a po zdarzeniu jak wyżej umiera, to raczej to jest
    oczywistą przyczyną.

    BTW - nie każdy seks kończy się ciążą, a jakoś domyślnie ojcem uznawany
    jest mąż/partner;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 20. Data: 2022-09-19 06:47:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > miał np. wbity 20cm nóż w poprzek głowy, być moze wierząc tu
    > niezmiernie naiwnie, mimo sladów amfy i pastwienia sie taserem, biegli

    Z tym, że nie napewno:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!