  • 1. Data: 2008-08-05 07:45:40
    Temat: zła benzyna
    Od: " ja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    ostatnio zatankowalam benzyne na niewielkiej stacji benzynowej (musialam) i
    juz jak ruszylam benzyna strasznie smierdziala, zwlaszcza przy przyspieszeniu,
    no smrod podczas jazdy i auto ciezej chodzilo. Gdzie anonimowo doniesc na
    stacje zeby jakas (jaka?) inspekcja zrobila tam kontrole co oni do benzyny
    dolewaja.
    To skandal. Juz jedna stacje zamkneli z moim miescie (powyzej 100 tys
    mieszkancow)ta powinna byc nastepna!

  • 2. Data: 2008-08-05 08:05:52
    Temat: Re: zła benzyna
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " ja" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stacje zeby jakas (jaka?) inspekcja zrobila tam kontrole co oni do benzyny

    Dlaczego anonimowo? Czego się boisz?

  • 3. Data: 2008-08-05 08:57:04
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 05 sierpień 2008 10:05
    (autor qwerty
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g791kg$6et$1@news.onet.pl>):

    > Dlaczego anonimowo? Czego się boisz?

    Mafii paliwowej.

    --
    Tristan

  • 4. Data: 2008-08-05 12:31:17
    Od: " ja" <l...@W...gazeta.pl>

    pytam calkiem [powaznie komu mam to zglosic? kto nadzoruje jakosc paliw?

  • 5. Data: 2008-08-05 12:53:08
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

    > pytam calkiem [powaznie komu mam to zglosic? kto nadzoruje jakosc paliw?

    Na stronie uokik jest specjalny formularz:

    http://www.uokik.gov.pl/pl/jakosc_paliw/zgloszenie_p
    aliwa_zlej_jakosc/

  • 6. Data: 2008-08-05 12:53:22
    Od: " " <k...@W...gazeta.pl>

  • 7. Data: 2008-08-07 06:03:07
    Od: " ja" <l...@W...gazeta.pl>

    na stronie UOKIK jest lista wynikow kontroli stacji benzynoiwych ,najlepsza
    pozycja ktora mnie powalila z nog "PKN ORLEN" miejscowosc Trzcinsko zdrój
    dopuszczalna ilosc wody 200 oni mieli w badanej probce 729 !!!
    skandalhttp://www.uokik.gov.pl/pl/jakosc_paliw/wynik
    i_kontroli_jakosci_paliw/kontrola_stacji_paliw/
    na samym dole jest plik do pobrania