  • 1. Data: 2008-08-04 19:20:43
    Temat: Miejsca postojowe dla samochodów osobowych
    Od: "vin" <v...@...pl>

    Kilka pytań z przepisów o usytuowaniu budynkó:

    "§ 18. 1. Zagospodarowując działkę budowlaną, należy urządzić, stosownie do
    jej przeznaczenia i sposobu zabudowy, miejsca postojowe dla samochodów
    użytkowników stałych...."

    "Liczbę i sposób urządzenia miejsc postojowych należy dostosować do wymagań
    ustalonych w decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, z
    uwzględnieniem potrzebnej liczby miejsc, z których korzystają osoby
    niepełnosprawne."

    "§ 19. 1. Najbliższa odległość rzeczywista wydzielonego, niezadaszonego
    zgrupowania miejsc postojowych ......od okien pomieszczeń przeznaczonych na
    stały pobyt ludzi......mniejsza niż:
    1) dla zgrupowania do 4 stanowisk włącznie - 7 m,
    ......"