  • 1. Data: 2003-06-24 17:00:43
    Temat: ziemia rolna a ustawa wchodzaca 15 libca br
    Od: Kontra <j...@p...onet.pl>

    w zwiazku iz 15 lipca ma wejsc nowa ustawa o obrocie ziemia rolna czy
    jakos tak, moze ktos bedzie mi juz w stanie odpowiedziec na nurtujace
    mnie pytania:

    1. czy majac kawalek ziemi rolnej bede mogl przeksztalcic ja na
    dzialke budowlana a nastepnie bez przeszkud ja sprzedac "nie
    rolnikowi"??

    2. czy majac gospodarstwo rolne z ziemia mozna sprzeda samo
    gospodastwo " nie rolnikowi"??

    4. czy w zwiazku z nowa ustawa bedzie sie placic jakis wiekszy podatek
    od dotychczasowego, od ziemi rolnej??

    3. czy jezeli dostaje spadek, a w nim gospodarstwo rolne wraz z ziemia
    czy nie bedzie zadnych problemow z przepisaniem na mnie i pozniejszym
    dysponowaniem jezeli nie jestem rolnikiem, nie mam wyksztalcenia
    rolniczego itd.