  • 1. Data: 2003-06-24 15:40:38
    Temat: nabycie spadku?
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    musze przeprowadzic linie energetyczna przez sasiednia dzialke do mojej
    jej wlascicielami sa ojciec i 4 dzieci
    dzieci sie zgadzaja (notarialnie) a ojciec nie zyje
    powiedziano mi, ze musi byc nabycie spadku, ktorego rodzina nie
    przeprowadzila; tak?
    jesli oni tego nie robia to czy ja moge?
    jak sie do tego zabrac?
    samodzielnie czy zlecic komus?
    prosze o jakas porade

  • 2. Data: 2003-06-24 19:45:59
    Temat: Re: nabycie spadku?
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "pestifer" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > powiedziano mi, ze musi byc nabycie spadku, ktorego rodzina nie
    > przeprowadzila; tak?
    > jesli oni tego nie robia to czy ja moge?

    Zgodnie z przepisem art. 1025 k.c. sąd na wniosek osoby mającej w tym
    interes stwierdza nabycie spadku. W tym przypadku masz interes i możesz byc
    wnioskodawcą lecz musisz podać uczestników i ich adresy.

    Pozdrawiam
    michał

  • 3. Data: 2003-06-24 20:16:48
    Od: "pestifer" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Grupy" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    byc
    > wnioskodawcą lecz musisz podać uczestników i ich adresy.

    a jest jakis wzor wniosku? sad odpowiedni do polozenia dzialki czy
    zamieszkania spadkobiercow czy mojego zamieszkania?
    skad mam znac uczestnikow? mogl byc np testament, o ktorym nic nie wiem,
    tak?