  • 1. Data: 2005-06-09 15:18:18
    Temat: wyzysk przez pracodawców
    Od: "Tater11" <t...@o...pl>

    Jak mam odzyskać pieniądze za nadgodziny od pracowawcy.
    Pracowałam na stanowisku kierownika przez 2 lata(bardzo dużo nadgodzin w
    liczbie około 1100 godzin w okresie roku).Firma zaczeła kręcić z
    płatnościami więc się zwolniłam.A za nadgodziny udało mi sie wyrwać zaledwie
    troche ponad 2000zł(za cały rok nadgodzin 1100g)
    gdzie podczas całego okresu pracy niebyłam na urlopie za który mi płacono
    ekwiwalent w kwocie zaledwie 20zł za dzień.
    I stąd moje pytanie jak odzyskać reszte piniędzy które mi się należą za
    nadgodziny i źle wyliczony urlop.?
    Dziękuje za każdą wiadomość.
    Katarzyna