  • 51. Data: 2022-02-14 21:37:44
    Temat: Re: w Biedronce
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Feb 2022 20:40:15 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Za tych też można. Prosiłem, by oponenci znaleźli zakaz. Pomijając
    > nadwrażliwą kobietę i zagrożenie dla jej psychiki, to nie znalazłem
    > innych przeciwwskazań.
    >
    > Za czasów Pana Generała, jeśli o tym samym myślimy, żołnierz miałby
    > wyżerkę w miejscu bazowania, a nie dostał ekwiwalent w pieniądzu. Ty
    > myślisz, że skąd ten żołnierz się wziął w tym sklepie? Tak sobie spacerował?

    Myslisz, ze nie mial wyzywienia?

    Ja tam mysle, ze wodke chcial kupic, ale moze cukierki czy papierosy
    :-)

    J.

  • 52. Data: 2022-02-15 09:58:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 14 Feb 2022 20:40:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Za czasów Pana Generała, jeśli o tym samym myślimy, żołnierz miałby
    > wyżerkę w miejscu bazowania, a nie dostał ekwiwalent w pieniądzu.

    Czyli Wiesiaczek miał rację, że teraz to tylko syf i bryndza.
    Podziękuj wszystkim, którzy głosowali na dobrą zmianę, że żołnierze
    przymierają głodem, choć ten ze zdjęcia na anorektyka nie wyglądał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 53. Data: 2022-02-15 18:18:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.02.2022 o 09:58, Olin pisze:

    > Czyli Wiesiaczek miał rację, że teraz to tylko syf i bryndza.
    > Podziękuj wszystkim, którzy głosowali na dobrą zmianę, że żołnierze
    > przymierają głodem, choć ten ze zdjęcia na anorektyka nie wyglądał.

    Ja już przy rozróbach w obronie sądów szczękę z ziemi zbierałem, że
    państwo psom paszy nie zapewnia i musieli chińczyka zamawiać. A że
    zamiejscowi byli a chińczyk nie bardzo mógł przyjechać "na tył senatu"
    bo psy blokowały ulicę (my w sumie lepiej wiedzieliśmy które blokują),
    to powiedzieliśmy przez ich telefon "chińczykowi", żeby przywiózł "na
    rozbrat koło skejtparku od ludnej" i pokazaliśmy kulsonom na googlu
    maps, gdzie po paszę mają pójść. Mieliśmy pokusę, żeby ich w chuja
    zrobić, ale to jakoś tak nie po ludzku. Upadek państwa, żeby swoim psom
    karmy nie dać...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 54. Data: 2022-02-15 19:38:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Czyli Wiesiaczek miał rację, że teraz to tylko syf i bryndza.
    > Podziękuj wszystkim, którzy głosowali na dobrą zmianę, że żołnierze
    > przymierają głodem, choć ten ze zdjęcia na anorektyka nie wyglądał.

    Po prostu kwestia organizacyjna. Teraz się pracuje, a nie służy.

    --
    Robert Tomasik