    From: "marta" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uzyczenie
    Date: Fri, 12 Apr 2002 19:39:07 +0200

    moj problem wyglada tak
    Zmajomy ma graficzny program komputerowy-legalny. On nie ma dzialalnisci
    gospodarczej.
    Ja mam dzialalnos gospodarcza, ale nie mam tego konkretnego programu ktory
    jest mi potrzebny do jednego zlecenia dla klienta.
    znajomy zgodzil sie ze uzyje jego programu ewentualnie on mi to zrobi (za
    niewielka oplata ok 50 zl
    Teraz pytanie
    Jak to zrobic legalnie i zgodnie z prawem??
    Nigdzie nie znalazlam nic na ten temat .w licencji programu jest cos na
    temat nie przekazywania programu osobom trzecim,ale ja nawet nie chce uzywac
    kopii jego programu w momencie kiedy on nie uzywa???!!
    I jak to sformulowac na fakturze czy umowie.
    Plizz.. pomozcie tyle sie teraz pisze na temat piractwa,a ja chce legalnie..
    Marta