  • 1. Data: 2003-07-09 22:07:08
    Temat: usługa na złym poziomie
    Od: "Stryket" <s...@p...onet.SkasujTo.pl>

    co zrobić jeżeli ktoś wykonał dla mnie usługę ale jakość wykonania
    pozostawia wiele do życzenia?
    Chodzi o to, że chcę zapłacić ale nie taką stawkę na jaką opiewa faktura ale
    mniejszą. Próbwałem coś wygooglować ale jakoś nie mogę znaleźć punktu
    zaczepienia. Chodzi mi o jakiś przepis na który mógłbym się powołać
    ewentualnie hasło pod jakim mógłbym coś znaleść.

    Stryket

  • 2. Data: 2003-07-09 22:39:25
    Temat: Re: usługa na złym poziomie
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>

    Protokół odbioru z zastrzeżeniami, żadanie obniżenia wynagrodzenia,
    zapłacenie tylko tego co sie chce. Jak będzie miał problem to pójdzie do
    sądu a tam sie mu udowodni że spartaczył robote - to w skrócie.

    www.prokura.pl