  • 1. Data: 2003-07-09 22:22:51
    Temat: Umowa kupna, sprzedazy aparatu cyfrowego...
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Moze ktos mi podac link ze wzorem i wogole napisac czy to ma sens ?

    Chce kupic nowy aparat cyforwy wartosci ok 2500zl

    Kupie go od czlowieka co sprowadza je z nimiec bo taniej, nie wiem czy ma
    firme itd..
    Interesuje mnie tani zakup (aparat nowy nie kradziony !! tam maja taniej i
    zarabiaja wiecej.. ehhh)
    ale wiadomo ze gwarancja nie jest tak pewna jak ta ze sklepu. Czy taka umowa
    miedzy mna a czlowiekiem - importerem ma sens ? Spiszemy sowje dane i ze
    sprzedaje mi aparat o takim a takim numerze , dnia tego i tego i co dalej ?
    Napisac ze udziela mi gwarnacji 2 lata (slownie mowi ze tak, udziela, ale
    czy bedzie chcial to podpisac?)

    czy moze ktos mi w tej kwesti szybko pomoc ? Chce miec jakies zabezpiecznie
    na wypadek np nie reazliwoania przez sprzedjacego gwarancji (musze mu dac
    aparat a on jedzie do niemiec pewnie go reklowac.. wtedy moze powiedziec ze"
    ja pana nie znam..") itd. Dzieki piekne (chce kupic jutro wiec pospieszcie
    sie jak to mozliwe)

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-07-10 08:16:51
    Temat: Re: Umowa kupna, sprzedazy aparatu cyfrowego...
    Od: marek <f...@f...pl>

    krzys_iek wrote:

> [...]
    > firme itd..
    > Interesuje mnie tani zakup (aparat nowy nie kradziony !! tam maja taniej i

    Chce kupić przemycany aparat, stawia warunki i popędza grupę.
    :-)))Zastanowiłeś się kolego, że jak facet wpadnie na tym procederze i
    znajdą u niego tą waszą umowę gwarancyjną to bedziesz miał kłopoty.
    Zastanowiłeś się kolego że jak spiszecie taką umowę, a on jej nie
    dotrzyma i ty pójdziesz z nią do sądu to sąd spyta kupował Pan świadomie
    przemycany towar? I co wtedy?

    pzdr

  • 3. Data: 2003-07-10 08:21:35
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    marek wrote:

> [...]
    > Zastanowiłeś się kolego że jak spiszecie taką umowę, a on jej nie
    > dotrzyma i ty pójdziesz z nią do sądu to sąd spyta kupował Pan

    a skad wiesz ze przemycowny.. ? Mozna legalnie przeciez przywiesc a pozniej
    sprzedac ;)

    troche moze i masz racji :/

    zasrany kraj...

  • 4. Data: 2003-07-10 10:56:32
    Od: w...@p...onet.pl

    > a skad wiesz ze przemycowny.. ? Mozna legalnie przeciez przywiesc a pozniej
    > sprzedac ;)

    to niech Ci pokaże deklarację celną.

    Paweł

  • 5. Data: 2003-07-10 11:25:05
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Użytkownik wrote:

    > to niech Ci pokaże deklarację celną.

    ok pokaze (nie zakladajmy odrazu ze wielki przestepca..) a co z umowa "_'
    ma to sens ?

  • 6. Data: 2003-07-10 11:48:43
    Od: w...@p...onet.pl

    > ok pokaze (nie zakladajmy odrazu ze wielki przestepca..)  a co z umowa "_'
    > ma to sens ?

    Gwarancja to nie umowa. Sprzedawca może Ci udzielić gwarancji, tzn. wydać
    dokument gwarancyjny co do jakości rzeczy sprzedanej. Jak daje to bierz.
    Pamiętaj tylko, że art. 577 ma charakter dyspozytywny, wobec czego Twoje
    uprawnienia z tytułu gwarancji moga zostac ukształtoweane oddmiennie niż ma to
    miejsce w tym przepisie. Czyli - albo bierzesz co Ci daje albo nie kupujesz
    (zawsze możesz negocjować).
    Pamiętaj równiez, że gwarancja to zobowiązanie sprzedawcy, nie producenta i w
    razie czego scigasz tego gościa.
    Paweł