  • 11. Data: 2022-01-11 21:23:06
    Temat: Re: urwali kotu ogon
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.01.2022 o 21:16, J.F pisze:

    > Ale kto mowi o wpierdolu ? (choc jak zasluza...)
    >
    > czesc zajmie sie legitymowaniem finkcjonariuszy, a kto zatrzyma
    > reszte?

    No ale im chodzi o to, żeby kulsonów ośmiesyć. I to robią skutecznie;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 12. Data: 2022-01-11 21:28:26
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Po rozprawie prokurator zataczając się ze śmiechu wchodzi do pokoju,
    gdzie siedzą jego koledzy po fachu.
    * Co cię tak rozbawiło? - pytają go.
    * Genialny kawał polityczny!
    * Opowiadaj!
    * Nie mogę. Przed chwilą właśnie za ten dowcip zażądałem 10 lat!

  • 13. Data: 2022-01-12 00:56:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-01-11, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Trudno się nie zgodzić, że kulsony po raz kolejny zrobiły z siebie
    > pośmiewisko.
    > Nic się nie zmienia.

    A tam, po prostu ludzkie pany. Jakoś niedawno myśliwy postrzelił zdaje
    się rowerzystę myśląć, że to dzik. O ileż trudniej ocenić rzeczywistą
    biologiczną formę w przypadku takiego kota. Jedyne co mi przychodzi do
    głowy, pobrać próbke kota do zbadania. Albo też zabezpieczyć. Jak tę
    krędę przed biurem pisu.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2022-01-23 21:23:41
    Temat: Re: Policjanci urwali ogon kotu lotnej brygady (jeł)opozycji
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2022-01-11 o 20:31, A. Filip pisze:
> [...]

    Gdzie ta demokracja, którą nam obiecywali.
    Teren państwowy, czyli Nasz i obstawiany samochodami policyjnymi?
    Taka kołtuneria, że aż strach pomysleć o tym co sie dzieje.

    --
    animka

  • 15. Data: 2022-01-25 17:56:23
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.01.2022 o 21:23, Shrek pisze:

    > No ale im chodzi o to, żeby kulsonów ośmiesyć. I to robią skutecznie;)

    Raczej ośmieszają opozycję, która tak Kaczora nie obali.