  • 1. Data: 2006-09-26 16:44:00
    Temat: umożenie długu
    Od: "Hash" <c...@o...pl>

    Witam

    Mam pytanie gdzie mogę zasięgnąć informacji o ściąganiu długów i umarzaniu
    ich. Chodzi mi o ścisłe podstawy prawne. Oczywiście pomijając radców
    prawnych.

    pozdro

  • 2. Data: 2006-09-26 19:39:07
    Temat: Re: umożenie długu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Hash wrote:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie gdzie mogę zasięgnąć informacji o ściąganiu długów i umarzaniu
    > ich. Chodzi mi o ścisłe podstawy prawne. Oczywiście pomijając radców
    > prawnych.

    KC, KPC...

  • 3. Data: 2006-09-26 20:22:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hash" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

    na przykład tutaj, pod warunkiem, że zadasz sensowne pytanie. Bo na temat
    ściągania i umarzania długów, to niejedną książkę napisano.

  • 4. Data: 2006-09-26 22:44:11
    Od: m...@g...com

    Andrzej Lawa wrote:

    > KC, KPC...
    ... i słownik ortograficzny.

    p. m

  • 5. Data: 2006-09-27 00:25:39
    Od: "Hash" <c...@o...pl>

    > na przykład tutaj, pod warunkiem, że zadasz sensowne pytanie. Bo na temat
    > ściągania i umarzania długów, to niejedną książkę napisano.

    Temat jest dość szeroki więc narazie nie chce zawracać głowy nieznając
    szczegółów, pozatym chciałbym poszerzyć wiedzę na ten temat. W sumie
    wiedziałem że będzie to pewnie KC ale wolałem zapytać. Gdyby ktoś wiedział
    które to artykuły byłbym wdzięczny.

  • 6. Data: 2006-09-27 01:17:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 27 Sep 2006 02:25:39 +0200, Hash napisał(a):

> [...]
    > szczegółów, pozatym chciałbym poszerzyć wiedzę na ten temat. W sumie
    > wiedziałem że będzie to pewnie KC ale wolałem zapytać. Gdyby ktoś wiedział

    http://eber.kul.lublin.pl/~fajgiel/StaraWWW/Ap/Kc/kc
    .htm

    Ciebie interesuje kawałek Księgi trzeciej

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl